Aviseringar
Rensa alla

LAMERS BEWARE! - fascistsamhället i 1 nötskal


Ämnesstartare

Free Hackerman!

Image

I ungefär ett halvår så har jag varit en anhängare till Hackerman. Han är en stor förbild för datafolk och ett hot mot alla lamers. Jag tycker nu det är tillfälle för UM att öppna ögonen för Hackerman-skandalen.

Hackerman (född Jonas) är en kille som är 16 data år och har det senaste inom data (kansche 500 mhz!!!!) och är mästare i Windows 95 och blev åtalad efter ha phreakat skolandatan och är nu häktad i Atlanta, och ska på retegong i New York Sity i Augusti. Jag tror många är beredda att hålla med om att han talar för oss alla som tillhör IT-generationen. Hans egendomliga förhållande till data, hack, phreak och nuck har blivit en paradox i den konservativa sektorn. Han dricker bara cola, och äter hamburjare och pizza men inte så mycket vanlig mat som potatis, fisk och mjölk. Han hatar gamla saker, jympa och skola och går och lägger sig klockan 12!!!!!! Kansche klockan ett!!!!!

Han har mycket kontakter i USA som har försökt bygga upp en kampanj för att fria Hackerman, bland andra hans flickvän spOrTgIrl som han ska träffa på julafton och ge en data spelen till.
Jag tycker att det är förjävligt att alla dessa lamers till byråkrater försöker förstöra hans liv. Det är dags för motstånd.

My crime is that of curiosity. My crime is that of judging people by what they
say and think, not what they |ook |ike. My crime is that of outsmarting you,
something you never forgive me for. 1 am a hacker, and this is my manifesto.
You may stop this individual, but you can’t stop us all... after all we’re all alike.

- Hackerman

Vill du stödja Hackermans kampanj?
Besök: http://www.acc.umu.se/~gurka/hackerman/
för mer info. Lamers är apsolut inte vällkomen.
Gå även med i "Free Hackerman"-teamet på Facebook.


   
Citera
Ämnesstartare

[bigsmile]

Tack för nostalgitrippen. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Tack för nostalgitrippen.

Inga problem. Folk måste uppmärksamma sig när det gäller sånt här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hackerman har nu även fått en egen domän
http://www.hackerman.nu/

Vi kommer slåss för dig Hackerman![love]


   
SvaraCitera