Aviseringar
Rensa alla

Lampan och Mario


blum
 blum

Billig:

hehe mm mkt kul skaru på träffen?

nei din satans kakskalle


   
SvaraCitera

Lindblom:

nei din satans kakskalle

varför ska du ej det??? obs d va synd att vi ej firade födelsedag ihop tkr ja


   
SvaraCitera
blum
 blum

Billig:

varför ska du ej det??? obs d va synd att vi ej firade födelsedag ihop tkr ja

e inte hemma den dan tror jag och vill inte! ja den e sant.. varför ringde du inte te mej da??


   
SvaraCitera

Lindblom:

e inte hemma den dan tror jag och vill inte! ja den e sant.. varför ringde du inte te mej da??

ok ok! ja e hemma och ja bvill faktiskt va ej på den senaste så moste ta igen :pp aasssoo ja vet ej riktigt va ensam hemma o helt ensam hade varit ql me lite sällskap :S dumt av mig


   
SvaraCitera

INTE SOM DUUU:

aha, jag såg bara era ryggar så jag antog att de var mario 😛 my misstake

Klantigt. Tror inte Mario behöver en karta [zzz]

INTE SOM DUUU:

men seriöst hur kan ni vara vilsna i stockholm :S asså letade ni typ efter vilken tunnelbana ni skulle ta?

Vi letade efter second hand-butiker som vi aldrig besökt förut. [no-no]
Och vi har som sagt bara bott här en månad båda två, och ingen av oss har vistats så mycket i själva staden då vi ju bor lite utanför [no-no]

Lindblom:

puss

Kräver att rubriken blir ändrad då den är felaktig. Mario ska ersättas med Gugge [no-no]


   
SvaraCitera
blum
 blum

XMinGrönaLampaÄrDödX:

räver att rubriken blir ändrad då den är felaktig. Mario ska ersättas med Gugge [no-no]

Billig:

ok ok! ja e hemma och ja bvill faktiskt va ej på den senaste så moste ta igen :pp aasssoo ja vet ej riktigt va ensam hemma o helt ensam hade varit ql me lite sällskap :S dumt av mig

ljug inte vrf va du ensam hemma på din födelseda? vi va i stan va umare där tom du skulle komi


   
SvaraCitera

Lindblom:

ljug inte vrf va du ensam hemma på din födelseda? vi va i stan va umare där tom du skulle komi

för mina päron va på landet o ok ja va faktisk me 1 kompis me ja drog hem tidigt, du kunde skicka 1 sms? vilka va där da??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

råttor är inte vilsna

dom var


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rötter haha


   
SvaraCitera
blum
 blum

Billig:

för mina päron va på landet o ok ja va faktisk me 1 kompis me ja drog hem tidigt, du kunde skicka 1 sms? vilka va där da??

ah oki tror ej jag har ditt nr?? d va emery o typ.. dagboken!!1 o andra


   
SvaraCitera

Lindblom:

ah oki tror ej jag har ditt nr?? d va emery o typ.. dagboken!!1 o andra

inte?? ja har iaf ditt trorja om du har samma som förr, ok hade vart kul o träffa d tkr ja!!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera