Aviseringar
Rensa alla

Låna utan inkomst


Ämnesstartare

Vet ni nån sida där man kan låna 500-1000 kr (i 14-30 dagar) utan att man har inkomst? alltså ingen över huvud taget

 

svara bara på frågan tack


   
Citera
Ämnesetiketter

Fråga en familjemedlem eller vän. Lånar du en sådan summa av tex smslån kommer du få betala tillbaka mer mycket än vad du lånade pga hög ränta 


   
SvaraCitera

Finns ju SMS-lån, fast hade jag varit du hade jag nog kollat med familj och vänner först. 


   
SvaraCitera

Panta burkar?

HAHA hej!


   
SvaraCitera

Skulle gissa på att alla "enkla" låneinstitut typ SMS-lån osv är något du ska hålla dig jävligt långt borta ifrån. Kan du inte låna "cash" av mamma, pappa, syskon, släktingar eller vänner så skulle jag nog föreslå att du själv jobbar ihop pengarna. Panta burkar, rasta andras hundar medans dom jobbar, klippa gräsmattor eller tvätta och vaxa bilar. MEN - ta lån av låneinstitut? NEJ! 

EDIT - vad ska du ha pengarna till?


   
SvaraCitera

Tycker att det är "småpengar" det rör sig om. Försök att tjäna ihop det istället


   
SvaraCitera

panta ngt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul ;S

 

 

 

 Hyresvärden har inte svarat


   
SvaraCitera

Vet att det finns en sida där folk skriver tjänster de vill ha gjorde och vad de ger för dem, men jag kommer tyvärr inte på vad den heter. Dock kan du ju försöka sätta upp lappar om att du kan hjälpa till med trädgårdsarbete, hundvakt etc. 500 kronor är ju inte så mycket egentligen.

Annars kanske du har något du kan lämna in till en pantbank, tror de har betydligt mer rimlig ränta än lurendrejföretag.


   
SvaraCitera

Man ska vara försiktigt med att låna, skräck exempel:


   
SvaraCitera

Hittar inte min kommentar... Skit-um


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast egentligen behöver jag typ 2000. men jag kan inte låna så mycket för att jag varken har inkomst (kommer få) och bara lite över 1000 på kontot för tillfället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har redan lånat för mkt..tyvärr


   
SvaraCitera

Kolla in lyxfällan. 


   
SvaraCitera