Aviseringar
Rensa alla

lång historia, förkortad.


Ämnesstartare

Ja, som rubriken säger;

Jag är kär i mitt ex. han vill vara kk med mig. vi har haft sex en gång. Han sover över hos mig utan att göra något. Bara håller om mig. Vi umgås jättemycket annars, både ensamma och med vänner. Jag måste komma över honom. Kommer aldrig bli kär i någon annan, någonsin. Men jag är så kär i honom.

[cry][love]

(det tog slut för 3 år sedan!?!)

Vad ska jag göra?! jag mår så dåligt just nu [sad]


   
Citera

Det finns en väldigt enkel lösning som du borde tänkt på för 3 år sedan, men det är lite sent och älta det nu. Bryt kontakten. Den enda anledningen till att du ännu inte kommit över honom efter 3 år (vilket faktiskt är rätt lång tid) är förmodligen att du fortsatt att umgås så mycket med honom.

Herregud, jag förstår inte hur du orkat så länge[chocked] Jag skulle ha blivit galen efter bara ett par månader eller så... Så bryt kontakten, all kontakt, helt och hållet! Det är det enda råd jag kan ge dig, och förmodligen det bästa också. Jag vet att det gör jätteont osv, men det är i längden det allra bästa för dig, tro mig.


   
SvaraCitera

Originell historia det där


   
SvaraCitera

sluta umgås med honom[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

junaz:

Det finns en väldigt enkel lösning som du borde tänkt på för 3 år sedan, men det är lite sent och älta det nu. Bryt kontakten.

jag bröt kontakten med honom i 2½ år. kom inte över honom. vi råkade ses på stan och började träffas genom gemensamma kompisar igen. Han tror att jag är över honom, men det är jag inte. funkade inte att bryta kontakten. [n]

saturn:

Originell historia det där

jag vet att jag inte är ensam om det.. och tänkte att någon kanske hade lyckats och kunde ge mig tips. och igår mådde jag extra dåligt över det och var tvungen att skriva det här...dumt nog. [rolleyes]

kebu12:

sluta umgås med honom[shake]

Ja, det är ju det jag borde göra. men det kommer inte bli bättre, eftersom jag inte lyckades senast jag bröt kontakten. Jag "klarar mig inte" utan honom.

Jag vet. jag är dum i huvudet. borde göra någonting åt det först kanske [blush]


   
SvaraCitera

så jävla irriterande[sad]


   
SvaraCitera

aknej:

jag bröt kontakten med honom i 2½ år. kom inte över honom. vi råkade ses på stan och började träffas genom gemensamma kompisar igen. Han tror att jag är över honom, men det är jag inte. funkade inte att bryta kontakten. [n]

Jo, det funkar. Men du gjorde det väl helt enkelt inte tillräckligt länge...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

junaz:

Jo, det funkar. Men du gjorde det väl helt enkelt inte tillräckligt länge...

okej, kanske jag inte gjorde... du har nog rätt. men bara jag tänker tanken på att bryta kontakten börjar jag gråta. jag vet själv hur dåligt jag har mått, även om jag har visat utåt att jag mår super-duper bra, och jag vill inte må så igen. Vill inte leva med den fasaden längre! Mår bättre med honom i närheten, fastän det är jobbigt...

men jag ska nog flytta ifrån stan snart, så det kanske hjälper... [y]


   
SvaraCitera

aknej:

men bara jag tänker tanken på att bryta kontakten börjar jag gråta. jag vet själv hur dåligt jag har mått, även om jag har visat utåt att jag mår super-duper bra, och jag vill inte må så igen. Vill inte leva med den fasaden längre! Mår bättre med honom i närheten, fastän det är jobbigt...

Jag vet, men du får ta mod till dig, och när du väl bestämt dig för att bryta kontakten så lovar jag dig att det kommer att kännas bättre att du faktiskt har fattat ett beslut. Sen har man något att kämpa för (missförstå mig rätt) när man ger sig fan på att inte ta någon kontakt igen.

Nej, jag tror inte du mår bättre med honom i längden. Du intalar bara dig själv att du gör det, för du hoppas att det ska bli något igen.


   
SvaraCitera

aknej:

Ja, det är ju det jag borde göra. men det kommer inte bli bättre, eftersom jag inte lyckades senast jag bröt kontakten. Jag "klarar mig inte" utan honom.

okej[sad]


   
SvaraCitera

Anlita mördarpingvin...

Image


   
SvaraCitera

aknej:

dumt nog

[y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera