Aviseringar
Rensa alla

Lång, rakad, mullig, stora tuttar? :O


Ämnesstartare

Rakad eller trimmat. Kortare än mig. Varken smal eller tjock, mitt emellan. Lagom eller stora. Och snygga ben ser snygga ut.

Komplett Svar.


   
SvaraCitera

jaag_91_:

kåt


   
SvaraCitera

Det finns en mall för hur en perfekt tjej ska vara. Killar är nämligen inte individer med olika smak och således kan en sån mall lätt sammanfattas.

Sök på Google, så hittar du den säkert! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Rakad.
- Inte längre än 175, inte kortare än 165, ungefär.
- Smal, typ. Definitivt inte mullig eller fet. Det går bort direkt.
- Storlek på bröst spelar inte så stor roll, gärna fasta. Totalt plant går bort. Inga plankor tack.

Drömtjejen är väl i regel en tight liten brud som tillfredsställer alla ens sexuella behov och sedan håller sin dumma lilla trut stängd.


   
SvaraCitera

- innehavare av supernintendo, sega megadrive, dreamcast och playstation 1
- innehavare av ett imponerande vinylbibliotek
- vara villig att följa med mig på spelningar
- ha glasögon[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill inte alla ha nån som är lagom i allt?
Personligen dras jag till rätt smala tjejer, men inga benrangel. Mulliga går bort, kan inte hjälpa det.
Längden är inte så viktig, kanske lite jobbigt om hon börjar närma sig 180..
Älskar rakat, men liten tuss funkar också.
Storleken på brösten är inte heller så viktigt, framförallt ska dom inte vara så stora som möjligt. Så länge det finns lite att gosa med är jag nöjd. Form och konsistens går före storlek [wink]


   
SvaraCitera

lagom


   
SvaraCitera

Du vet att inte alla killar tycker likadant va?


   
SvaraCitera

165-170, vältränad med former, mörk (brown sugar), rakad, medelstora tuttar, sensuell. WÖFF WÖFF Blir varm. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lagom lång, gärna lite mullig (blir äcklad av för smala tjejer), brösten i proportion till kroppen och ett sött ansikte. Ett plus är en mysig rumpa.
Det är grejer det.


   
SvaraCitera

Palla tjejer. Jag föredrar killar 😉


   
SvaraCitera

Mamma look-a-like.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, utseendet e inte så jävla viktigt, tjejens charm och innehåll betyder så mycket mer, för att inte säga allt. Men skulle jag utse "drömutseendet" på en tjej så skulle hon nog vara;
- hyffsat kort, kanske 160
- orakad, möjligen ansad, men hår kvar, fattar inte det där peddomodet.
- lite lätt småmullig, inte fet men absolut hellre några kilo för mycket än några för lite!
- ganska breda höfter å någotsånär kraftiga, muskulösa lår
- mörkblond
- lite rund i ansiktet, svårt att förklara i text men inte några utstickade kindknotor om man säger så
- naturliga bröst, storleken ska passa kroppen helt enkelt. Fast generellt sett hellre lite mindre än medel än jättestora.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera