Aviseringar
Rensa alla

lång tid!!!!!!! horhelvete!!!!!!!!!


Lounge
Ämnesstartare

gjorde en jättefin godjul tråd och skrev att jag älskade de flesta av er men den försvann..................


   
Citera
Lounge
Ämnesstartare

god jul.....


   
SvaraCitera

god jul! <3


   
SvaraCitera

God jul och gott nytt år!


   
SvaraCitera

bästa jultråden.


   
SvaraCitera

tråkigt att den försvann 🙁 Men god jul på dig!<3 *skickar kärlek* 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

tjärlek till er

har köpt med curry sill till mamsen o papsen när man börjar ta med egen sill JA DÅ ÄR MAN VUXEN


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

fyller 14 annandag jul


   
SvaraCitera

Lounge: JA DÅ ÄR MAN VUXEN

stor flicka nuHjärta Kände mig lite vuxen idag när jag sökte till universitetet, räknas det?Rodnar


   
SvaraCitera

GOD JUL! Och gott nytt år (:


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

shatter:

stor flicka nuHjärta Kände mig lite vuxen idag när jag sökte till universitetet, räknas det?Rodnar

nej det räknas inte 🙁


   
SvaraCitera

go jul bästaste lounge!!!!

för mig fungerar d oftast att klicka "bakåt", då får jag tillbaka allt jag skrivit som det var precis innan jag tryckte på skicka


   
SvaraCitera

Lounge:

nej det räknas inte 🙁

awwLedsen att åka till sthlm helt ensam i en hel helg då? Söt och alla vet att om man läser Shakespeare, vilket jag gör, så har man lätt plockat ett par vuxen poäng iaf XD


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

HjärtaHjärta

ok då vet jag till nästa gång!!! nu äre försent:(

Mahalageasca:
go jul bästaste lounge!!!!

för mig fungerar d oftast att klicka "bakåt", då får jag tillbaka allt jag skrivit som det var precis innan jag tryckte på skicka

shatter: awwLedsen att åka till sthlm helt ensam i en hel helg då? Söt och alla vet att om man läser Shakespeare, vilket jag gör, så har man lätt plockat ett par vuxen poäng iaf XD

bor ensam i sthlm är typ pensionär då!!! enligt dina mått!!


   
SvaraCitera

Lounge: bor ensam i sthlm är typ pensionär då!!! enligt dina mått!!

nästan så Rodnar fast jag kmr bo ensam i Skottlnad nästan år, så kommer väl typ va nästan död då XD 


   
SvaraCitera