Aviseringar
Rensa alla

långa människor tråden


Ämnesstartare

lol en lång tjej i vår klass böjer på benen på klassfotot för att verka kortare, men det syns tydligt att hon böjer på dem ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Då är du nog medelsnygg! 

är modelsnygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg: lol en lång tjej i vår klass böjer på benen på klassfotot för att verka kortare, men det syns tydligt att hon böjer på dem ^_^

HAH va gullit. Hur lång är hon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brat brat stek stek:

HAH va gullit. Hur lång är hon?

 Ingen aning, kanske 185. Men det var på 9an och då var det bara 2 killar som var lite längre än henne.


   
SvaraCitera
mynona

man bör inte kuta när man är lång, usch. man ska vara stolt över sin längd. jag har aldrig på något sätt haft nackdelar av min. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
man bör inte kuta när man är lång, usch. man ska vara stolt över sin längd. jag har aldrig på något sätt haft nackdelar av min. 

hur lång är du`?
har stått bredvid en som var 197 tror jag, han satt på knän och var ändå längre än migvar kul


   
SvaraCitera
mynona

kekeoxo:

hur lång är du`?
har stått bredvid en som var 197 tror jag, han satt på knän och var ändå längre än migvar kul

avstår från att svara eftersom jag tycker om att låta folk gissa, och det kan de inte göra om de ser svaret 😉 Men 1.97 är jag i varje fall inte ^^ Ja, det är bara kul med sådana skillnader. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

avstår från att svara eftersom jag tycker om att låta folk gissa, och det kan de inte göra om de ser svaret 😉 Men 1.97 är jag i varje fall inte ^^ Ja, det är bara kul med sådana skillnader. 

170?


   
SvaraCitera
mynona

kekeoxo:

170?

Ingen kommentar. Svarar jag ja eller nej för många gånger ger jag ju ut svaret Men jag hör gärna gissningar!Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ingen kommentar. Svarar jag ja eller nej för många gånger ger jag ju ut svaret Men jag hör gärna gissningar!Blink

varför kan du inte berätta din längd? Är det så privat? Shockerad


   
SvaraCitera
mynona

kulturmarxisten:

varför kan du inte berätta din längd? Är det så privat? Shockerad

Jag tycker att det är underhållande att folk gissar och sedan höra deras motivation till varför de tror att jag är lång, vilket de oftast tror. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag tycker att det är underhållande att folk gissar och sedan höra deras motivation till varför de tror att jag är lång, vilket de oftast tror. 

Ahh okej, jag tror inte du är jättelång kanske 172 cm eller så eventuellt. 


   
SvaraCitera
mynona

kulturmarxisten:

Ahh okej, jag tror inte du är jättelång kanske 172 cm eller så eventuellt. 

Aha. Motivering?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Aha. Motivation? 

Nej men det är en kvalificerad gissning, är en rätt så vanlig längd. Och jag tänker mig att du inte är kortare för att jag har ett vagt minne av att du sa att du var lång nyss. 


   
SvaraCitera
mynona

kulturmarxisten:

Nej men det är en kvalificerad gissning, är en rätt så vanlig längd. Och jag tänker mig att du inte är kortare för att jag har ett vagt minne av att du sa att du var lång nyss. 

Åh, det är roligare när folk gör personlighetsgrundade motiveringar snarare än nyktert sakliga. Men nej, det är fel. Kortare än dig är jag dock med bred marginal om du är 2.03. Dock inte fullt så bred. 


   
SvaraCitera