Aviseringar
Rensa alla

långa tjejer


Ämnesstartare

är "jättelång" mäter ca 1,81 och är tjej..
ibland känner jag mig jättelång verkligen och har mycket komplex över det. skulle vilja veta vad andra tycker om långe tjejer om det är snyggt eller bara fult och komstigt. det värsta jag vet är när folk påpekar det te.x "vad lång du är" eller "gud vad du har vuxigt" det är ju ungefär samma sak som att säga att nån är fet/ spinkig. och klackskor.. har inte ägt ett enda par klackskor i hela mitt liv för jag vill inte bli lägre än jag redan är. men vad tycker killar om långa tjejer och tjejer om andra långa tjejer?


   
Citera

Snyggt


   
SvaraCitera

Fult


   
SvaraCitera

alla killar i hela världen gillar korta tjejer

you're so fucked

du är så knullad


   
SvaraCitera

^

dvs, alla tycker olika

men du e den som får leva med o va lång så din åsikt e den enda som betyder nått

spendera en livstid med att böja ryggen o göra dig ful lr va ståtlig o snygg o stolt över dina cm ???? vad väljer du


   
SvaraCitera

pandan234:

1,81

haha jag är 1cm längre än dig[no-no] Kortis[love]


   
SvaraCitera

Tycker din längd är alldeles utmärkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tro int att jag går och nerhukad massa bara för att jag är jag har komplex över min längd!! jag sträcker på mig annars ser man ju bara lägre ut ju.. en kille i min klass är väl 1.90 och går nerböjd hela tiden ser ju ut som 2.50 istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Tycker din längd är alldeles utmärkt.

Panda:

haha jag är 1cm längre än dig Kortis

[smile]


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera

1,81 är väl inte så farligt. Hade en tjej i min förra trappuppgång som var typ 190cm. Hon var LÅNG.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De e bara fint o va lång.. min kompis e typ över 1.80 och använder låga klackskor.. :p däremot känner jag mig lite väl kort då istället......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 165cm och jag hade gärna varit längre eftersom det är skitsexigt med långa, smala och snygga ben.

Men det finns egentligen ingen mening med att vara lång om du är ful. Fast det finns ju inte direkt någon mening med att vara kort och ful heller. Fast då är du i alla fall inte ful OCH längre än din pojkvän.

Jag tycker dock att längre tjejer utstrålar mer pondus och de respekteras nästan lite mer. Likadant med killar ju. Så därför hade jag gärna växt typ 10 cm till.

Men man är som man är och så länge du inte vill såga av dina ben får du bara gilla läget.


   
SvaraCitera

Shewick:

långa, smala och snygga ben

Nä, har du fått om bakfoten.


   
SvaraCitera

Det värsta som finns är långa som går kutryggigt, sträck på dig i din modellängd!


   
SvaraCitera