Aviseringar
Rensa alla

Långa tjejer är fula


Ämnesstartare

ja långa tjejer är fakiskt fula ni borde skämmas ni går fult har ingen rak hålling och en andra massa saker fatta ni är bara avis på oss som är korta är själv 1.46 och är 15 år vilket jag är stolt över men ni är så jävla avis på oss så ni måste försöka håna oss men vet ni vi tar inte åt oss för vi är bra mycke snyggare en er så dom som är 1,65 och uppåt är as fula långa fula


   
Citera
Ämnesetiketter

Suck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte det här nu igen. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tycker att jag är ful? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Du tycker att jag är ful?

ja som fan asså tjejer är inte till för att vara långa så är de bara ni kan ju inte göra någonting snorungar bara som divar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naw [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kissen då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stolt_kort:

vi är bra mycke snyggare en er så dom som är 1,65 och uppåt är as fula långa fula

oj :S låter mer som att nån är avundsjuk tycker jag :S
jag är 1.74 lång, och tycker det är precis lika snyggt att va lång som tjej som att va kort. Nu låter du som att långa och korta är två olika grupper som är emot varann liksom :S och jag är inte avundsjuk, är nöjd med min längd, men skulle inte va besviken om jag var kort heller.

och lilla vännen, det där med hållning är olika från person till person. Finns ju långa personer som har asful hållning och är allmänt fula, men finns ju korta personer med ful hållning som är allmänt fula också :S

vet inte riktigt vad du ville få fram med det där men, antar att du bråkar med långa girls 😉


   
SvaraCitera

Yey jag är ful! Men det vet jag redan :S


   
SvaraCitera
smisk

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaenniee:

och lilla vännen, det där med hållning är olika från person till person. Finns ju långa personer som har asful hållning och är allmänt fula, men finns ju korta personer med ful hållning som är allmänt fula också :S

Klockrent inlägg rakt igenom 🙂


   
SvaraCitera

TS har längdkomplex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaenniee:

vet inte riktigt vad du ville få fram med det där men, antar att du bråkar med långa girls 😉

vill bara att ni ska fatta att ni är fula ni kan inte göra någonting ni är bara nollar och man märker att ni vill vara kortare annars skulle ni inte böja på er så mycke

jaenniee:

låter mer som att nån är avundsjuk tycker jag

är fan inte avis på att vara lång och ful som dig jag behöver iallafall inte böja mig så mycke för att suga av en kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

<333


   
SvaraCitera