Aviseringar
Rensa alla

Långa tjejer? Snyggt eller fult?


Ämnesstartare

Hejsan alla. Det är så att jag är ovanligt lång för min ålder (14 år), är alltså 183cm lång. Har under min skoltid blivit kallad flera glåpord p.g.a detta men jag tänker inte så mycket på min längd direkt. Men vad tycker ni, är långa tjejer attraktivt eller snyggt? Vad föredrar ni?


   
Citera

 Långa tjejer är vackra.


   
SvaraCitera

Det är snyggt. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙂

:


   
SvaraCitera

Det är snyggt! Men killen får inte vara kortare än tjejen, ser lite halv konstigt ut tycker jag. Men som tur var så är ingen tjej längre än mig typ så det är lugnt!
Man ska inte reta någon för nåns längd, är bara dom som är avundsjuk på din längd tjejen!


   
SvaraCitera

Kom tillbaka när du är 2.5


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:
Det är snyggt! Men killen får inte vara kortare än tjejen, ser lite halv konstigt ut tycker jag. Men som tur var så är ingen tjej längre än mig typ så det är lugnt!
Man ska inte reta någon för nåns längd, är bara dom som är avundsjuk på din längd tjejen!

Haha nä skulle inte vilja ha en kille som är kortare än mig, känner mig som en jätte då typ. Försöker att strunta i vad folk tycker om en, tar bara på min energi ju. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
Kom tillbaka när du är 2.5

Är inte superlångt ifrån ändå


   
SvaraCitera

alittleb:

Haha nä skulle inte vilja ha en kille som är kortare än mig, känner mig som en jätte då typ. Försöker att strunta i vad folk tycker om en, tar bara på min energi ju. 🙂

Haha aah bra då förstår du vad jag menar där i alla fall!
Bra så ska du tänka 🙂 Samhället är sjuk så man ska inte ta åt sig saker som man inte kan göra nåt åt eller inte kan ändra. Man ska göra de man gillar själv helt enkelt.


   
SvaraCitera

Johansson:
Det är snyggt! Men killen får inte vara kortare än tjejen, ser lite halv konstigt ut tycker jag. Men som tur var så är ingen tjej längre än mig typ så det är lugnt!
Man ska inte reta någon för nåns längd, är bara dom som är avundsjuk på din längd tjejen!

klart han får, vad är det för skillnad på att en kille är längre eller att en tjej är längre? detta spelar ju TOTALT på könsroller, och normer, för hur FOLK tycker det bör vara. 


   
SvaraCitera

Tycker det beror lite på formen på benen oså. En tränad lång tjej alltså med fina långa fasta ben. Det är riktigt fränt


   
SvaraCitera

Lotus Elise: FOLK

Jag har inte sagt att KILLEN måste vara längre än tjejen. Sa bara att jag tycker det är fint om killen är längre än tjejen.
Han får vara kortare än tjejen, MEN dem flesta tjejer Jag pratat med tycker samma sak som mig så var just därför jag skrev vad jag hört.


   
SvaraCitera

alittleb:

Är inte superlångt ifrån ändå

Räknat mattematik på sista tiden?


   
SvaraCitera

Johansson:

Jag har inte sagt att KILLEN måste vara längre än tjejen. Sa bara att jag tycker det är fint om killen är längre än tjejen.
Han får vara kortare än tjejen, MEN dem flesta tjejer Jag pratat med tycker samma sak som mig så var just därför jag skrev vad jag hört.

jag menade inget illa, bara så du vet. jag tolkade det så för att du skrev 

Johansson: Men killen får inte vara kortare än tjejen

därför tolka jag det så, var iaf inget illa menat.


   
SvaraCitera
Kudhos

Långa tjejer är snyggt. Finns många killar som gillar långa tjejer. Känner flera som gillar det. Jag föredrar kortare tjejer (Du frågade.).


   
SvaraCitera