Aviseringar
Rensa alla

Långdistansförhållanden!


Ämnesstartare

ainos:

Ptja, jag blev ju kär i min karl när han bodde i USA. Fast ja, vi sågs. Och han flyttade hit. Och han var ursprungligen härifrån. Men ändå! Det går!Min kompis träffade faktiskt sin pojkvän genom Omegle. Det är så jävla läskigt, hon skrev till mig den kvällen helt random: "ska testa den där sidan Omegle och se om jag hittar nån sexig australiensare som kan lära mig surfa". Nu, tre och ett halv år senare bor hon i Australien med sin pojkvän (hon lärde känna honom just den kvällen på Omegle) som hon varit tillsammans med i två år. Stört va?

Vi träffades faktiskt på chatroulette... [blush] hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wohohoho:

Men hur fungerar det med uppehållstillstånd? Är det lätt att få?

Kan ni tänka er att gifta er på momangen skulle detta nog inte ses som ett problem.. [cheers]

wohohoho:

Vi träffades faktiskt på chatroulette...

Herreguuuuuud! Ännu värre än omegle ju! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sry, nu är jag elak igen.. [sad] *Slår mig själv i huvudet*


   
SvaraCitera

tror det är lättare förhonom attflytta hit än digatt flytta dit, omni inte gifter er. men alltså, kan inte ge några tipsalls på hurman håller liv i distansförhållanden dådet är SÅinte mingrej, funkar inte alls för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså okej det känns ju lite som jag borde ge tips här eftersom jag faktiskt klarat av att vara med samma snubbe i över ett år då majoriteten av tiden varit på distans. Meeen öö... Det är asjobbigt. Troligen bland det jobbigaste du kommer utsätta dig själv för någonsin. Och det finns ingen "hemlighet" till hur man överlever det liksom, man bara gör det. För om båda två tror på förhållandet och är kära i varandra så är de känslorna så starka att man går igenom vad som helst för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

tror det är lättare förhonom attflytta hit än digatt flytta dit, omni inte gifter er. men alltså, kan inte ge några tipsalls på hurman håller liv i distansförhållanden dådet är SÅinte mingrej, funkar inte alls för mig

Det tror jag med. Är inte så sugen på att gifta mig än. Han får allt ta sig hit [wink] haha


   
SvaraCitera