Aviseringar
Rensa alla

Lårkaka.


Ämnesstartare

Har råkat ut för en lårkaka igår. tror ni att det är möjligt att jag kan köra match om två dagar?


   
Citera
Ämnesstartare

borde inte du som tränar veta det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud vad äckligt det lät [shake]


   
SvaraCitera
kachin

aa det kan du eftersom jag känner att lårkakan ej gör extremt ont


   
SvaraCitera

Vila istället.


   
SvaraCitera

Pics [surprised]


   
SvaraCitera

du får väl känna efter själv, beror väl på hur illa det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

borde inte du som tränar veta det

jag har aldrig fått lårkaka förut, så nej? och det jag undrar är om det möjligvis kan gå över på tre dagar. det har inget med träningen "borde inte du som tränar veta det".


   
SvaraCitera

robbiewilliams:

Har råkat ut för en lårkaka igår. tror ni att det är möjligt att jag kan köra match om två dagar?

lite INFO som vanligt... öh match? jag antar fotboll, men detta är bara något jag antar.. om du ska spela pingis så klarar du det nog även vid en värre lårkaka...

fotbollsmatch som jag antar, får du helt känna efter själv... vet inte hur gammal du är eller något, du kan ju iaf va med på bänken om du skulle behövas...

ni kanske byter ofta fortf då är det absolut ingen fara om det är en normal-hård låris du fått, men står inget om styrka/hur ont det gör så svårt att ens dra en slutsats mer än att man får anta...

Jag antar att du har en normal hård lårkaka igår, då tror jag det är möjligt att tre dagar senare spela en match om du vilar benet nogrlunda bra!


   
SvaraCitera

Smörj på liniment och kör hårt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahah ja vakna upp efter en hård natt med fetaste lårkakan här om veckan ... Hur den uppstod är fortfarande ett mysterium. För övrigt så har jag verkligen 0 att tillföra i denna tråd ..


   
SvaraCitera