Aviseringar
Rensa alla

Larm på kläder?


Pizzor:

Pep det inte när du gick ut?
Jo säg vad du gjorde [smile]

Jo det gjorde det, men jag orkade inte gå in igen, tänkte att det var någon annans som pep också typ.

Jag kom hem och fick se larmet, och de flesta sådana larm har färg behållare som skall färga kläderna är det tänkt om de spricker, men jag bröt loss det. [smile]


   
SvaraCitera

Pizzor:

Har redan varit där idag och pratat med dom och då var båda som brukar jobba där där. Jag frågade om jag fick byta trots att jag inte hade kvitto men dom vägrade Vågar inte gå dit och tjata igen

Aha, taskigt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

jag bröt loss det. [smile]

Gick det inte sönder? Hände samma för en kompis (fast larmet pep inte) och när hon bröt loss det kom färgen ut [sad]


   
SvaraCitera

Pizzor:

Gick det inte sönder? Hände samma för en kompis (fast larmet pep inte) och när hon bröt loss det kom färgen ut [sad]

Jag tog det varsamt om just färgbehållaren. Men det var jävligt svårt att få loss tycker jag, men det var nog mest för jag hade dåliga verktyg till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

Aha, taskigt[sad]

Ja [sad] Fast nu har jag kommit på hur jag kan göra [smile] Jag kan gå in i affären med dom två i fel storlek i väskan. Så tar jag nån random tröja + samma trosor fast i rätt storlek och går in i provrummet. Där lägger jag ner trosorna jag har i väskan i förpackningen och tar på mig dom två nya över mina egna, under byxorna [y] Sen går jag bara ut, piper larmet kan jag ju visa dom att min väska är tom och dom kommer nog knappast be mig att ta av mig byxorna [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Jag tog det varsamt om just färgbehållaren. Men det var jävligt svårt att få loss tycker jag, men det var nog mest för jag hade dåliga verktyg till det.

Oki [smile]


   
SvaraCitera

Pizzor:

Ja. Men så hade nån gjort med dom jag köpte. Det stod S på förpackningen, i låg två par L.

och då ska du hämnas på någon stackars oskyldig? Dåligt av dig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

och då ska du hämnas på någon stackars oskyldig? Dåligt av dig [no-no]

Ska inte hämnas, men vad ska jag annars göra om inte byta?


   
SvaraCitera

Pizzor:

Ska inte hämnas, men vad ska jag annars göra om inte byta?

Köp ett par nya och kom ihåg kvittot nästa gång. Bortskämda snotpuppy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NYSON_IS_BACK:

Köp ett par nya och kom ihåg kvittot nästa gång.

Har inte 400 spänn [no-no] Och vad ska jag göra med dom andra, slänga? Njaaa


   
SvaraCitera

Pizzor:

Fast nu har jag kommit på hur jag kan göra

bra, gör så och återkom med resultat 😛


   
SvaraCitera

Pizzor:

Har inte 400 spänn [no-no] Och vad ska jag göra med dom andra, slänga? Njaaa

Tvätta i 90 grader?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

bra, gör så och återkom med resultat 😛

Mm får se om jag gört imorn kanske [crazy] Om jag vågar, tänk om det piper [surprised]

NYSON_IS_BACK:

Tvätta i 90 grader?

Funkar det ens? Tvättade ett par byxor i 90 en gång och dom skulle bara tvättas i 30 men det hände inget [sad]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera