Aviseringar
Rensa alla

Lars Vilks silvertejpar katt


Ämnesstartare

Geigerzähler:

.

Men du får ju inte tro att jag tycker att djurplågeri är roande!! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Varför var den rolig? Blev bara ledsen [sad]

För att dom framställden en idiot i ett ännu mer idiotiskt ljus? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

För att dom framställden en idiot i ett ännu mer idiotiskt ljus? [blush]

[sad] Tänker bara på den tejpade katten. Min katt har suttit inlåst i ett skåp i flera dagar och burits runt i en plastpåse, blir ledsen av det också. Men ej lika mkt då jag vet att hon har det bäst nu [party][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Min katt har suttit inlåst i ett skåp i flera dagar och burits runt i en plastpåse, blir ledsen av det också.

WTF? [sad]

isola:

Men ej lika mkt då jag vet att hon har det bäst nu

Ah, så du tar hand om katter som råkat illa ut? Vad snällt [love] Vill göra liknande med hundar när jag väl får utrymme och tid med det. Kanske att man kan köra på katter tills dess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Ah, så du tar hand om katter som råkat illa ut? Vad snällt [love] Vill göra liknande med hundar när jag väl får utrymme och tid med det. Kanske att man kan köra på katter tills dess.

Bara en katt nu, hon gillar inte andra katter. Adopterade henne från Vaxholms katthem [cute]

xsaosinx:

WTF? [sad]

Mm [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Bara en katt nu, hon gillar inte andra katter. Adopterade henne från Vaxholms katthem

Vad fint :>

isola:

Mm

Usch, hemska människor det finns. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Usch, hemska människor det finns. [sad]

Ja. Läskigt faktiskt.

xsaosinx:

Vad fint :>

Ja. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

För att dom framställden en idiot i ett ännu mer idiotiskt ljus?

Men precis, det är en spot-on satir av Lars Vilks. Djurplågeriet är ju inte det minsta roligt. Bara ledsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djurplågeri är det värsta jag vet.[sad]
Men det hade varit "roligt" om det var sant just pga att det är Lars Vilks.Så att folk hade fattat vilken stor jävla idiot han är så kunde man ha lite skadeglädje åt att han skulle få det rätt så miserabelt.
Ärligt talat skulle det inte förvåna mig om han inte hade respekt för djur heller och faktiskt hade gjort en sån sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[sad] Tänker bara på den tejpade katten. Min katt har suttit inlåst i ett skåp i flera dagar och burits runt i en plastpåse, blir ledsen av det också. Men ej lika mkt då jag vet att hon har det bäst nu [party][love]

Vi hoppas dom fick ut katten ur silvertejpen utan att den fick ont. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Vi hoppas dom fick ut katten ur silvertejpen utan att den fick ont. [love]

Ja och att de kom till nya hem, bra hem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite lik min katt [chocked] Hade ju fan blivit galen ifall nån tejpat min katt [mad] [sad]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Du är sjuk i huvudet om du tycker att det där är det minsta roligt. Sök hjälp.

Titta på din avtar, och kom igen? Vi skrattar i komedier och barnprogram nästan hela tiden åt vad som sui generis verkligen är tortyr av, om än inte riktig, karaktärerna. Förr så tittande man på avrättningar och offentlig tortyr som underhållning: det är naturligt för människor att roas och fascineras av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Titta på din avtar, och kom igen?

Driver ju bara med mig själv, är en helt annan sak att finna det underhållande med djurplågeri, kom igen? [zzz]

Hampie:

det är naturligt för människor att roas och fascineras av det.

Det är INTE naturligt om man INTE hör hemma i ett isolerat rum.


   
SvaraCitera