Aviseringar
Rensa alla

lås tråd.


Ämnesstartare

vilken är er favorit persondator? Mac? Pc? varför valde ni att köpa den? Vad tycker ni så? [smile]

Pc vs Mac

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Id_kGL3M5Cg&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Id_kGL3M5Cg&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

ÄNDRAT 2010-03-31 15:58


   
Citera
Ämnesetiketter

qnte:

vilken är er favorit persondator? Mac? Pc? varför valde ni att köpa den? Vad tycker ni så? [smile]

Väljer pc för jag vill inte betala extra för ett operativ jag ändå inte vill ha.


   
SvaraCitera

stationär PC med winxp
bärbar Mac

DÄRFÖR ATT


   
SvaraCitera

PC - för det kan jag. [bigsmile]
Och så lättare att få tag i program och så vidare.
Men det jag har sett av OS X (?) visar att det verkar jäkligt bra!


   
SvaraCitera

mac [zzz] fast jag använder xp/xubuntu


   
SvaraCitera

Klorofyl:

stationär PC med winxp
bärbar Mac

[y]

Macen fungerar som den ska, krånglar bara när jag använder microsofts program (.....), den är skön som fan att använda och det behöver liksom inte krånglas en massa.

PC:n kan jag spela massor av heftiga spel på, och använda program som behövs till skolan (excel -.-). Hade inte världen varit diskriminerande, och all mjukvara funnits till både mac och pc så hade jag slängt ut pc:n.

Furthermore gillar jag den yttre designen på mac-datorer 😀


   
SvaraCitera

PC, för att jag spelar.


   
SvaraCitera

Windows vid spelande, mac till allt annat.


   
SvaraCitera
Åtta

PC med Linux. Har ingen lust att betala extra bara för att få ett operativsystem jag inte tänker använda, samt ett chassi som må vara fint - men inte värt flera tusen kronor. Dessutom har jag ingen lust att skänka mina pengar till Apple.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

PC med Linux. Har ingen lust att betala extra bara för att få ett operativsystem jag inte tänker använda, samt ett chassi som må vara fint - men inte värt flera tusen kronor. Dessutom har jag ingen lust att skänka mina pengar till Apple.


   
SvaraCitera

stationär PC med vista, bräbar med xp & bärbar Mac.

För att det blev så förslagsvis? o.O


   
SvaraCitera

windows, för att de är allt man behöver kunna


   
SvaraCitera

Windows XP är just nu min passion..

Har ni funderat på att testa den nya Windows 7?
Någon som kan ge en liten recension av den? [cheers]


   
SvaraCitera

just nu dualbootad pc med vista och leopard. när denna pajjar blir det mac.


   
SvaraCitera
Åtta

FreezeFusion:

Någon som kan ge en liten recension av den? [cheers]

Du vet hur Vista ger en huvudvärk som aldrig ger sig? Windows 7 är enligt mig lite som en 400mg alvedon. Den lindrar en stund, men den får dig ändå inte att må bra.


   
SvaraCitera