Aviseringar
Rensa alla

lås tråd.


Åtta:

Du vet hur Vista ger en huvudvärk som aldrig ger sig? Windows 7 är enligt mig lite som en 400mg alvedon. Den lindrar en stund, men den får dig ändå inte att må bra.

Haha, klockrent.


   
SvaraCitera

PC med krysspe. Jag spelar spel och surfar med den och det är i stort sett allt jag gör.


   
SvaraCitera

FreezeFusion:

Windows XP är just nu min passion..

Har ni funderat på att testa den nya Windows 7?
Någon som kan ge en liten recension av den? [cheers]

Lade upp en tråd om det för typ ett halvt år sen, som hette Xp vs Windows 7. Kom fram till att xp var bättre pga. av att Windows 7 är fortfarande på Beta stadiet. Men det ser lovande ut och jag tror att Windows kommer komma tillbaka stort från fail Vista (Har blivit stabilare, men snacka om att det tar onödiga resurser).

Åtta:

PC med Linux. Har ingen lust att betala extra bara för att få ett operativsystem jag inte tänker använda, samt ett chassi som må vara fint - men inte värt flera tusen kronor.

Har Windows xp och Ubuntu. vill jag ha mac så installerar jag mac4lin (försöker fortfarande lista ut hur man installerar utan att förstöra ubuntu ^^)
Xp för spel, ubuntu för annat.


   
SvaraCitera
Åtta

Bajwa:

vill jag ha mac så installerar jag mac4lin (försöker fortfarande lista ut hur man installerar utan att förstöra ubuntu ^^)

Det är väl bara att installera som vilket annat tema som helst?


   
SvaraCitera

Det finns olika "uppbyggnader" på Windows 7...

Idéen om "SideBar" och "Sökfunktionen" på startmenyn kommer ursprungligen från Linux.[y]


   
SvaraCitera

FreezeFusion:

Det finns olika "uppbyggnader" på Windows 7...

Windows 7 är ingen persondator, det är ett operativsystem.


   
SvaraCitera

Jag skulle ju välja pc eftesom jag inte har lust att betala en riktigt fet summa pengar för något som har bättre prestanda men som ändå arbetar slöare.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det är väl bara att installera som vilket annat tema som helst?

Det failar varje gång, ska försöka igen, men idag tar jag studenten [party]


   
SvaraCitera

Vet knappt vad en mac är för någonting så, pc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det med de idioterna som tror att PC==Windows.

Jag själv har en PC med Linux. PC för att Mac är för dyrt, Linux för att jag spyr av att använda Windows.


   
SvaraCitera

Jag tycker att mac e skit, Imacarna vi har i skolan hänger sig väldigt ofta i viloläge och så är dom långsamma.


   
SvaraCitera

PC.. för att när jag sitter vid en mac så hänger den sig.. Antagligen för att den inte orkar ha uppe flera program samtidigt som jag stänger ned ett annat..


   
SvaraCitera

Jag har ett väldigt osunt förhållande med min Macbook. Är nästan så att den följer med ner i sängen till och med.


   
SvaraCitera

Har en iMac, den heter Gunvald. [surprised]

Gillar varken PC eller Mac men min Mac är nog den dator som gjort mig minst frustrerad så jag säger Mac. Spelar inte spel så ofta bara på konsol eller emulator lol [blush]


   
SvaraCitera

Mac eftersom de är snygga, OS är smidigt, man har det man behöver på datorn från början, datorn hänger sig aldrig, trevligare att använda, kvalitetskänsla, smarta funktioner osv.

Kommer aldrig gå tillbaka till pc och speciellt inte windows [n]


   
SvaraCitera