Aviseringar
Rensa alla

lås tråd.


Ämnesstartare

haha för er som inte visste hondas lilla tabbe så hette honda modellen jazz förut från början för fitta.

förstår faktiskt inte hur japanerna kunde döpa den till det utan research...

jag menar sök på fitta på google så borde dom ju fatta att dom inte kunde ha ett sådant namn, även om jag skulle personligen vilja köra i en fitta [y]

intervju med marknadschef på honda

några sköna slogans till honda fitta

ÄNDRAT 2010-03-31 15:58


   
Citera

qnte:

jag menar sök på fitta på google så borde dom ju fatta att dom inte kunde ha ett sådant namn, även om jag skulle personligen vilja köra i en fitta [y]

de kan väl inte behöva söka på all skit de hittar på, det finns ju rätt många fler språk än svenska om man säger så[zzz]


   
SvaraCitera

Och för den som vill veta mer så hette Honda från början Hynda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

de kan väl inte behöva söka på all skit de hittar på, det finns ju rätt många fler språk än svenska om man säger så

i vilket fall så är det en rätt så rolig historia [wink]
du kan ju inte säga att nån av länkarna jag postade va direkt tråkiga [zzz]


   
SvaraCitera

qnte:

du kan ju inte säga att nån av länkarna jag postade va direkt tråkiga [zzz]

kollade bara den andra länken, och jo, den var rätt tråkig[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

kollade bara den andra länken, och jo, den var rätt tråkig

DU ÄR TRÅKIG! haha allvarligt that makes no sense xD ^


   
SvaraCitera

Ja, för japanerna skall givetvis göra research på alla språk i hela världen för att se om ett namn kan betyda något olämpligt på något random språk. Tard.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slyna:

Ja, för japanerna skall givetvis göra research på alla språk i hela världen för att se om ett namn kan betyda något olämpligt på något random språk. Tard.

asså ta inte det så seriöst god damnit, bara menade att man kanske borde kolla med den svenska marknadsföringen eller nåt [rolleyes].

och göra research i hela världen? dom skulle lansera i Sverige? [confused] man borde i alla fall kolla med det landet som dom lanserar i... menar det är ju det som är aktuellt


   
SvaraCitera

Slyna:

Ja, för japanerna skall givetvis göra research på alla språk i hela världen för att se om ett namn kan betyda något olämpligt på något random språk.

[blush]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera