Aviseringar
Rensa alla

låsa upp


Ämnesstartare

jag har 3 kontatkort i min telefon som är låst till 3 . hur gör man för att låsa upp och hur mycket kostar det ?


   
Citera

runt 300 kr och det kan man göra på vissa macker och i typ vissa godisaffärer där jag bor. haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i turkkiosker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shorty00:

jag har 3 kontatkort i min telefon som är låst till 3 . hur gör man för att låsa upp och hur mycket kostar det ?

Google is your friend


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jillie Kaaret:

Google is your friend

nope


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shorty00:

nope

Vadå nej. Väldans enkelt, jag kan ge dig en steg för steg manual om du inte förstår hur man använder google?

Du börjar med att öppna websidan http://www.google.com/ , (alternativt .se) har hjälpt dig lite. Det är bara att klicka på länken så kommer du dit.

Sen ser du en sökruta, eller hur? I den skriver du vad du söker efter. Som i detta exempel "låsa upp en mobil". Sen trycker du på knappen sök. Och voila, där har du massor av relevanta länkar med information om hur du gör. Bara att trycka på dem så slussas du vidare.

Hoppas att du förstod denna manual och återkom gärna för fler lätta manualer från Jillie Kaaret. [love]


   
SvaraCitera
edroon

shorty00:

jag har 3 kontatkort i min telefon som är låst till 3 . hur gör man för att låsa upp och hur mycket kostar det ?

Tror det enda sättet att gå till 3 och låsa upp kortet för det är 3kontaktkort låst med 3.
300 kr kanske st.

Men vill också säga, du liknar en kompis till mig som heter kim, varje gång jag ser din bild i forumet tror jag det är hon[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jillie Kaaret:

Hoppas att du förstod denna manual och återkom gärna för fler lätta manualer från Jillie Kaaret. [love]

HEHEH tro mig, jag sökte på google för längesen och fick ingen hjälp. SÅ DÄRFÖR ville jag se om nån visste här..... idioti ti ti

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

edroon:

or det enda sättet att gå till 3 och låsa upp kortet för det är 3kontaktkort låst med 3.
300 kr kanske st.

Men vill också säga, du liknar en kompis till mig som heter kim, varje gång jag ser din bild i forumet tror jag det är hon[crazy]

okej, tynd att man bor i ingenstans och typ inte har möjlighet till det så ofta heh ^^ men tack ändå, får se när jagkommer till en trebutik ^^

hehehe trevligt 😀


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera