Aviseringar
Rensa alla

laserbehandling mellan benen


Ämnesstartare

Jag har sett att en del kliniker tar bort bikinlinjen med permanent laserbehandlning, och hört att det finns en som tar bort allt. Jag själv gillar att känna mig nyrakad och len, och det blir jag enbart om jag rakar mig varje dag, växer ut stubb till dagen efter. Vaxning gillar jag inte då man måste vänta ett par dagar innan man vaxar igen.. Och att raka sig varje dag är jobbigt. Tror ni att man kan ångra sig om man tar bort allt? Är ju ändå permanent, man kanske ändrar sin syn på könshår när man blir äldre. Är det någon här som har gjort det?


   
Citera

mirmir:

änta ett par dagar innan man vaxar igen.

det tar ju över två veckor nästan innan det växer ut [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrev fel ser jag nu. Menar att innan man kan vaxa igen måste man ju låta det växa ut lite. Går ofta dåligt på kort stubb.


   
SvaraCitera

har du inget viktigare att fokusera dina tankar på


   
SvaraCitera

posta före och efterbild om du gör[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

har du inget viktigare att fokusera dina tankar på

Har du inget viktigare att göra än att du måste gå in och läsa vad jag har skrivit för att sedan dessutom kommentera det? Känns det inte viktigt för dig, gör något annat istället.


   
SvaraCitera

mirmir:

Tror ni att man kan ångra sig om man tar bort allt?

Mig vetligt tar laserbehandlingen död på hårsäckarna vilket gör att nytt hår ej kan produceras . Är nog som att snitta slangarna för grabbar.
Once u go black, u never...


   
SvaraCitera

Ser en hårlös 70 årig tant framför mej nu [shake]


   
SvaraCitera

Jag önskar att fler kände samma otroliga likgiltighet inför saker såsom dessa som jag gör, att fler ägnade sin tid och energi till annat. Inte för att jag ägnar min tid åt något substansiellt, men, skgjnskg.


   
SvaraCitera

Att ägna sin tid åt tankar relaterade till saker såsom dessa är ej konstruktivt. [mad]


   
SvaraCitera

Men det är ju bara din åsikt. [bigsmile]


   
SvaraCitera

det går över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bättre ångra det man gjort än det man aldrig gjorde, kör hårt!


   
SvaraCitera

mirmir:

Har du inget viktigare att göra än att du måste gå in och läsa vad jag har skrivit för att sedan dessutom kommentera det? Känns det inte viktigt för dig, gör något annat istället

tkr bara du borde tänka över ditt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

tkr bara du borde tänka över ditt liv

you obviously have [bigcheers]


   
SvaraCitera