Aviseringar
Rensa alla

Lasertag Sport eller inte?



   
SvaraCitera

haha fan va gej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

haha fan va gej

Vad är gay? att det finns ett laserdome forum?[crazy]


   
SvaraCitera

JOQER:

Vad är gay? att det finns ett laserdome forum?[crazy]

jävla gaysist, jag sa att det var gej din homofob.
Men nej, förstår inte hur man orkar spela laserdome som sport.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

http://laserdome.tk/Forum/tabid/215/afv/topicsview/aff/2/Default.aspx

det där var visserligen en uppradning av 22 events av olika slag varav alla inte ens verkade vara i sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

jävla gaysist, jag sa att det var gej din homofob.
Men nej, förstår inte hur man orkar spela laserdome som sport.

Dem som gör det orkar.


   
SvaraCitera

JOQER:

Man får bättre reaktions och rörelseförmåga av laserdome

huh ? var får du sån fakta ifrån ? samma sak i båda sporterna du ser någon du skjuter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

det där var visserligen en uppradning av 22 events av olika slag varav alla inte ens verkade vara i sverige.

Båros ligger i Sverige, kristianstad med, stockholm och göteborg även dem. Sen om du går in och tittar på andra trådar kommer du se att det är en hel del som spelar.


   
SvaraCitera
Issen

JOQER:

Andra företag har öppnat, fast när man spelar typ SM och andra tuneringar spelar man i Laserdome och inte kompiorna laserforce

Hahaha, Zone är inte först med Lasertag nånstans. Dom råkar vara störst i Sverige men i t.ex. England så är det Q-zar som dominerar och Q-zar är äldre. Samma sak med t.ex. Photon.

Och i Q-zar finns även där VM.

Och kopior pfft... Laserforce är mycket mer avancerat och kan bygga mycket mer intressanta spel, går även i AR, medan Zone inte klarar de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Zone är inte först med Lasertag nånstans

Laserdome var först i Sverige och Zone är en kopia av Laserdome. Laserdome är det Svenska namnet av Australien som var först av alla. Systemet är samma som internationela system på laserdome. Dem andra har andra system som inte är anpassade för tex VM, SM mm.


   
SvaraCitera
Issen

JOQER:

Laserdome var först i Sverige och Zone är en kopia av Laserdome. Laserdome är det Svenska namnet av Australien som var först av alla. Systemet är samma som internationela system på laserdome. Dem andra har andra system som inte är anpassade för tex VM, SM mm.

Du bevisade just hur lite du vet då Zone är systemnamnet på Laserdome.

Och de flesta andra system är mycket meranpassade, kör en ny generation av utrustning, helt annan möjlighet att modifiera spel.


   
SvaraCitera

JOQER:

LASERDOME Sport eller inte?

Kanske ingen sport men de e riktigt coolt! =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Du bevisade just hur lite du vet då Zone är systemnamnet på Laserdome.

Och de flesta andra system är mycket meranpassade, kör en ny generation av utrustning, helt annan möjlighet att modifiera spel.

Ähh, Företage heter Laserdome och det finns ett annat som heter laserzone. Laserdome är störst och har bäst utrustning. Systemet på Laserdome heter T2000. Sen finns det andra beroende på hur man vill köra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne..[no-no] mer som en rolig sak ser jag det som[y]


   
SvaraCitera
Issen

JOQER:

Ähh, Företage heter Laserdome och det finns ett annat som heter laserzone. Laserdome är störst och har bäst utrustning. Systemet på Laserdome heter T2000. Sen finns det andra beroende på hur man vill köra.

Laserzone är inte samma som systemet Zone som är de generella samlingsnamnet för Laserdome.

Laserdome må vara stört i Sverige och kanske på andra ställen också även om jag tvivlar. Men bäst... inte en chans, i Sverige t.ex. är det bara gammalt och slitet.


   
SvaraCitera