Aviseringar
Rensa alla

Låsningar av Emma Strömberg återtagna


Åtta
Ämnesstartare

Under natten har ett stort antal personer blivit låsta av skribenten Emma Strömberg. Som ni säkert förstår så var denna skribent en av våra permanent låsta ovänner som kände för att spendera några timmar utav sin natt med att göra vårt forum sämre.

Jag har nu låst upp ett tjugotal personer, och kommer att fortsätta kika runt efter personer som jag kan ha missat. Om ni känner någon som blivit olovligt låst så är det bara att PM:a mig så ordnar jag det. Detsamma gäller er som skapat dubbelkonton under natten, för att komma runt dessa olovliga låsningar. PM:a mig namnen på era dubbelkonton så kommer dessa att låsas utan att ni får några varningspoäng. Låter ni bli att göra detta och de upptäcks vid ett senare tillfälle så kan ni komma att bli varnade för detta.

Till er som sänt mig PM under natten; jag har fått ett tvåsiffrigt antal, så ni får ursäkta att jag inte svarar på dem. Har ni frågor som inte besvaras av den här posten så får ni PM:a mig igen.

Vi ber om ursäkt för detta krångel. Jag ska ta mig ett snack med skribenternas hövding om att införa lite ordentlig bakgrundskoll utav nytillsatta skribenter.


   
Citera

Tycker det är lite coolt att UM har som en ärkeskurk som lurar. Lite som en Bondskurk som helt enkelt bara bygger en gigantiskt laser för att skjuta på England för skojs skull!

[party]


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Tycker det är lite coolt att UM har som en ärkeskurk som lurar.

Är benägen att hålla med. Det livar upp med lite drama och orosmoln vid horisonten.


   
SvaraCitera

Det som är så creepy med Ganon är att han alltid dyker upp strax efter att man börjar prata om honom. Gäller både över irc-kanalen och på forumet.


   
SvaraCitera

Jaha det var det som var hans plan som han pratade om...


   
SvaraCitera

Lite löjligt av ganon. Dock inte första eller sista.


   
SvaraCitera

respons:

Det som är så creepy med Ganon är att han alltid dyker upp strax efter att man börjar prata om honom. Gäller både över irc-kanalen och på forumet.

Dyker upp? Han är ju alltid här. Varje gång Åtta låser honom är han genast igång med ett nytt konto, som i sin tur blir låst efter någon vecka eller två. Det är inte särskilt svårt att följa hans framfart.


   
SvaraCitera

respons:

Det som är så creepy med Ganon är att han alltid dyker upp strax efter att man börjar prata om honom. Gäller både över irc-kanalen och på forumet.

ganon ser allt[wink]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Jaha det var det som var hans plan som han pratade om...

😀

Är besviken på ganons attack. Den var så småskalig. Om han tagit sig in som skribent så tycker jag han borde ha kunnat göra lite större skada. Tex låsa typ ALLA UM:s aktiva användare, så Åtta får lite mer att stå i. Och nu är chansen förbi, nästa gång kommer han inte bli skribent igen. Chansen har gått förlorad i en småskalig och totalt poänglös attack. Detta trodde jag inte om ganon!

Åtta:

Vi ber om ursäkt för detta krångel. Jag ska ta mig ett snack med skribenternas hövding om att införa lite ordentlig bakgrundskoll utav nytillsatta skribenter.

Jag skulle tycka det var hemskt spännande att läsa ganons text som gjorde honom till skribent, varför finns den inte på emmas användare? 🙁


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Tex låsa typ ALLA UM:s aktiva användare, så Åtta får lite mer att stå i.

Jo, för det behöver jag ju verkligen. Det är inte så att jag redan spenderar flera timmar i veckan på detta, fullständigt obetalt.


   
SvaraCitera

Åtta:

fullständigt obetalt

Tycker att du ska kräva lite lön faktiskt, um skulle ju haverera utan dig [no-no] Finns ingen som skulle kunna ta över om du försvann, så lite uppskattnings borde visas [no-no]


   
SvaraCitera
blum
 blum

hejdå fittmaja skrev han 🙁 blev lite ledsen


   
SvaraCitera

Hur vet man om man blivit låst?


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Hur vet man om man blivit låst?

Man kan inte logga in?


   
SvaraCitera

Fail Ganon [sad]


   
SvaraCitera