Aviseringar
Rensa alla

Lasse och den sagolika doften.


Ämnesstartare

Här kommer första delen av mitt Magnum Opus.

Det var en gång en gubbe som hette Lasse. Lasse var en stilig ung man som jobbade i en kemtvätt, hans farbror Kurt hade gett honom jobbet. Lasses favoritsysselsättning var att lukta på trosor, han kunde sitta hela dagarna på jobbet och sniffa i sig den härliga doften. Det var ett knark för Lasse.

En dag fick Lasse i uppdrag att sortera massvis av underkläder. "Min lycka är gjord", tänkte Lasse. Där fanns trosor i alla former och färger, rosa tangatrosor, blåa stringtrosor, vita thaitrosor etc. Lasse myste, han var dessutom helt ensam i kemtvätten den dagen. Lasse satte igång att sniffa, det var inte bara något rent sexuellt i att lukta på trosor utan även rent meditativ sysselsättning.

Helt plötsligt hände det. Det var ett par helt oansenliga vita trosor. Lasse gick i taket, han var i sjunde himlen. Lukten hade kanske av lekmannen uppfattats som en motbjudande odör, men Lasse, som var en rutinerad sniffare, insåg på direkten att han kommit över en skatt. Det var de mest väldoftande trosor Lasse någonsin insupit doften av. Han kunde inte slita näsan från dem men insåg till slut att han var tvungen att sortera resten av trosorna. Lasse gömde sin skatt i fickan, han var tvungen att hitta ägaren till de väldoftande underkläderna, han tänkte fria.

Fortsättning följer.


   
Citera
Ämnesstartare

En sån berättelse, lysande, magnifik, rent ut sagt. Jag är ett geni.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, ja grym historia.

mvh sylvaniens kulturminister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nästa Strindberg!!![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

mm, ja grym historia.

mvh sylvaniens kulturminister.

Och Albin sa att den aldrig skulle bli publicerad... Nu har jag tagit ödet i egna händer mwahahah

fistforfight:

Nästa Strindberg!!!

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får ta och trycka upp en novellsamling med Lasse..Skulle seriöst kunna köpa ett ex..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Och Albin sa att den aldrig skulle bli publicerad... Nu har jag tagit ödet i egna händer mwahahah

han vet inget och gaggar fortfarande om hans stora biografiska mästerverk "Judas - LS grundare" som han hållt på att skriva i åratal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Och Albin sa att den aldrig skulle bli publicerad... Nu har jag tagit ödet i egna händer mwahahah

ok ok, jag hade fel [ops]

Chickfactor:

Judas - LS grundare

skrattade irl [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så mycket känslor i en sådan liten text! Fantastiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag dör av förväntan inför part II..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Fortsättning följer.

KON IGEN DÅ! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jag dör av förväntan inför part II..

iosib:

KON IGEN DÅ!

Nu är den klar, den kommer i en separat tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera