Aviseringar
Rensa alla

last fm bögar sig :((


Ämnesstartare

"Det uppstod ett fel vid anslutningen till ditt bibliotek. En uppdatering av sidan borde lösa problemet." står det.

när man uppdaterar sidan händer inget. är sur över detta pga finns ju ingen mening med att lyssna på musik om den inte skrobblas!!!

är det bara för mig som detta händer?? har det hänt förut för någon och går det att fixa på något sätt?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Dräparen:

finns ju ingen mening med att lyssna på musik om den inte skrobblas!!!

shit u got issues


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det står så för mig med så känner mig oerhört lättad över att det är så för fler!! vet dock ej vad det beror på, tror last kan ha nå problems precis som UM [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

shit u got issues

lyssnade igenom kanye west nya skiva tre gånger fast jag hatar honom och den skivan bara för att få hipsterpoäng och så skrobblades det inte ens fatta hur det känns [sad][sad][sad]

Dold text: obs ironi obs

Zapetta:

det står så för mig med så känner mig oerhört lättad över att det är så för fler!!

åh, skönt att höra på något sätt! var rädd att hela mitt last fm bibliotek var förstört [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem är kayan west?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

åh, skönt att höra på något sätt! var rädd att hela mitt last fm bibliotek var förstört [blush]

ja jag fick panik, redan igår upptäckte jag det här felet.. på spotify står det "Unable to contact server (Error 302)"

[sad][sad]


   
SvaraCitera
Lounge

länka last ef em så¨kan vi bli kåmpisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har samma problem som herr dräpis[sad]


   
SvaraCitera
Lounge

märkte att jag också hade samma provlem nu!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

länka last ef em så¨kan vi bli kåmpisar

har otroligt ful profilbild och användarnamn så du vet :$


   
SvaraCitera
Lounge

hahahahhaa va e d för bild

korvkung1


   
SvaraCitera
Lounge

lagt till nu


   
SvaraCitera

Dräparen:

finns ju ingen mening med att lyssna på musik om den inte skrobblas!!!

hahaha... vafan.

jag är bara glad att den inte scrobblar, lyssnat på massa skitmusik och radiopop på senaste som bara förstör ändå [bigsmile]

Dräparen:

är det bara för mig som detta händer??

hm, nej, mig också


   
SvaraCitera

Din musikaliska kompatibilitet med Korvkonungen är Låg
Ni har bl.a. följande musik gemensamt Gyllene Tider, Cult of Anomie, Orup, Freestyle och The Ark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

hahahahhaa va e d för bild

är från "smartare än en femteklassare"-spelet på svt:s hemsida, barnen i programmet är ju cp som det är men i det spelet är det påhittade barn som är mer cp så printscreenade alla bilder på dom + lasse kronér och gjorde en gif [blush]


   
SvaraCitera