Aviseringar
Rensa alla

låsta trådar


Ämnesstartare

Varför lås en tråd för? 😮 t.ex en tråd som jag själv gjort, som sedan är låst av någon annan? varför? [n][confused]


   
Citera

spiik:

varför?

För att den blivit "för gammal"? Vet inte hur gammal en tråd blir innan den blir låst...


   
SvaraCitera

Om din tråd på något sätt strider mot reglerna, eller om det redan finns en nästan identisk tråd till din, alternativt en samlingstråd som belyser ditt ämne, så låses din tråd.

Alternativt om den inte har haft någon aktivitet i sig i ca ett år så kommer den låsas pga inaktivitet. Detta är dock inte vad som hänt dig.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

så låses din tråd

Man låser inte trådar bara för att dom blivit för gamla då? Eller någon kanske bara går igenom o rensar trådar som det inte skrivits i på x antal år...

Jonnybravo91:

Ändrad: I dag 16:18 av Jonnybravo91

Storchen84:

I dag 16:19

FU[sad]


   
SvaraCitera

Storchen84:

FU[sad]

[wink]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

[wink]

[cute]


   
SvaraCitera
time
 time

spiik:

t.ex en tråd som jag själv gjort, som sedan är låst av någon annan?

Kanske för att du skapat 5 exakt likadana trådar. En räcker.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Kanske för att du skapat 5 exakt likadana trådar. En räcker.

Vad du är på hugget idag? [no-no]


   
SvaraCitera
time
 time

Jonnybravo91:

Vad du är på hugget idag?

Sarcasm I do sense in you, young padawan? [no-no]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Sarcasm I do sense in you, young padawan? [no-no]

Va? Nej, hur får du in sarkasm i det? [shake] Jag är dessutom äldre än dig [shake]


   
SvaraCitera
time
 time

Jonnybravo91:

Va? Nej, hur får du in sarkasm i det?

Jag vet inte varför jag sa sarkasm. Jag har druckit för mycket energidricka idag. [shake]

Jonnybravo91:

Jag är dessutom äldre än dig

Du är typ 8 månader äldre och kvinnor mognar fortare. Rent mentalt är jag säkert 1,5 år äldre!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Du är typ 8 månader äldre och kvinnor mognar fortare. Rent mentalt är jag säkert 1,5 år äldre!

Vad får dig att tro att jag inte föddes som en kvinna? [shake]


   
SvaraCitera
time
 time

Jonnybravo91:

Vad får dig att tro att jag inte föddes som en kvinna?

Även om du föddes som kvinna så visade du ju låg mognadsnivå i och med att du bytte till det andra könet som då mognar långsammare. [confused]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Även om du föddes som kvinna så visade du ju låg mognadsnivå i och med att du bytte till det andra könet som då mognar långsammare. [confused]

Jag kanske visade snarare på hög mognadsnivå eftersom jag tidigt insåg att penis is the shit. [cute]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

så visade du ju låg mognadsnivå i och med att du bytte till det andra könet som då mognar långsammare

ahahah oh snap[bigsmile]

timeisrunningout:

kvinnor mognar fortare

Håller dock med om detta. Eller ja - undantag finns såklart - som med allt annat.

Jonnybravo91:

tidigt insåg att penis is the shit

hahaha[bigsmile][y]


   
SvaraCitera