Aviseringar
Rensa alla

låstas bror


Ewe.t
Ämnesstartare

kan någon ge ett råd vad jag ska göra i det här läget?


   
SvaraCitera

håll dig till dina vänner och skolan hjärtat, du behöver inte tänka på pojkvänner o sånt nu. eller ja du får om du vill och känner för det, men bara ett tips 


   
SvaraCitera
Ewe.t
Ämnesstartare

s1cce:
håll dig till dina vänner och skolan hjärtat, du behöver inte tänka på pojkvänner o sånt nu. eller ja du får om du vill och känner för det, men bara ett tips 

jag har varit kär i honom sen jag va 7 år


   
SvaraCitera

incest är okej så länge det är inom familjen Blink


   
SvaraCitera

FNÖ:
incest är okej så länge det är inom familjen Blink

hahahahahhahaha

Ewe.t:

jag har varit kär i honom sen jag va 7 år

gör hur du vill


   
SvaraCitera
Ewe.t
Ämnesstartare

är det någon som vet om han är intreserad eller inte?


   
SvaraCitera

Ewe.t:
är det någon som vet om han är intreserad eller inte?

ah ringde han förut, han är inte intresserad tyvärr 


   
SvaraCitera

han skulle kunna vara intresserad men också skulle han vilja vara dig rätt så nära? jag menar att han kanske känner sig trygg hos dig? Han gillar dig mycket på ett syskon sätt? därför sitter han kanske närmare dig? Därför kanske han kommer till dig? Han kanske vill jävlas med dig när ni nuddar varandras fötter? Såklart kan allt detta antyda på kärlek också men jag säger vad som också kanske kan vara möjligt 🙂 du väljer själv ifall du vill satsa på kärleken 🙂 


   
SvaraCitera

s1cce:
håll dig till dina vänner och skolan hjärtat, du behöver inte tänka på pojkvänner o sånt nu. eller ja du får om du vill och känner för det, men bara ett tips 

Gör såå, ni kommer antagligen bo ihop i många år och det blir inte bra att ha en relation inom familjen.


   
SvaraCitera