Aviseringar
Rensa alla

låt den rätta komma in


Ämnesstartare

har sett filmklipp från denna film o hört mycket bra saker om den från päronen (den ska ha vunnit mga priser osv). vad tror ni om filmen?.

jag funderar nämligen på att bjuda med en tjejkompis från skolan på filmen o hoppas att jag får en bra chans att hålla om henne under filmen [bigcheers]


   
Citera

vilken film?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jaha oj, titeln kanske var namnet på filmen.. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Boken var iallafall bra, vet inte mycket om filmen, men ska definitivt se den. [y]


   
SvaraCitera

Kvacksalvaren:

Boken var iallafall bra, vet inte mycket om filmen, men ska definitivt se den. [y]


   
SvaraCitera

Jag gillar inte namnet på filmen, det påminner för mycket om något [smile] (Jag blir nästan irriterad [mad])

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

den kanske.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

den kanske.

Va?! 😀

Har inte läst boken själv, men två vänner tycker den är grym. Kan de få fram samma känsla i filmen så...


   
SvaraCitera

Vill se lite.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Jag gillar inte namnet på filmen, det påminner för mycket om något [smile] (Jag blir nästan irriterad [mad])

Om vad? Eller jaha...


   
SvaraCitera

Biljetter bokade, förväntningarna på topp.

Har sett kanske 6-7 recensioner av den nu och den har inte fått sämre än 4 av 5 nånstans så vitt jag sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvacksalvaren:

Boken var iallafall bra,

Precis. Det var ingen bok som fastnade hos mig länge och levde kvar... men jag minns att jag tyckte att den var riktigt underhållande när jag läste den!


   
SvaraCitera

är det vampyr filmen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

japp den är det! premiär imorgon :O


   
SvaraCitera

Läste lite om den i dagens DN och den verkar ju definitivt intressant! Kommer förmodligen köpa den eller på annat vis införskaffa mig den.


   
SvaraCitera

4 av 5 från mig. Inte direkt någon splatterskräckis utan mer ett snyggt drama. Rekommenderas varmt.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera