Aviseringar
Rensa alla

låt hm


Ämnesstartare

Jag tyckte inte om Jem på den tiden jag var hardcore och allmänt anti allt men nu har jag faktiskt mjuknat lite.

Vad tycker ni? Är ni fortfarande hardcore och anti allt eller är ni öppna för sådan musik?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Harpyja:

Vad tycker ni? Är ni fortfarande hardcore och anti allt eller är ni öppna för sådan musik?

fail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vad tycker ni? Är ni fortfarande hardcore och anti allt eller är ni öppna för sådan musik?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte min kopp te


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

fail

Varför?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Varför

försök spela upp klippet här i um


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

försök spela upp klippet här i um

:'(...#I%=#HG)H¤"Y"=#JG[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

:'(...#I%=#HG)H¤"Y"=#JG

visar iaf att jag faktiskt tänkte lyssna på ditt klipp. e själv ganska förvånad då jag brukar skita i det och skriv en fördom istället :S


   
SvaraCitera

Kan ju fan inte lyssna påt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Kan ju fan inte lyssna påt?

Nej. Det är då man tar upp youtube och söker på Jem eftersom jag inte får in någon video här.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Nej. Det är då man tar upp youtube och söker på Jem eftersom jag inte får in någon video här.

Men nej du gör det bara jobbigt för mig här[n][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vad är det med alla inkompetenta youtubeanvändare :@ klicka på den bara så kommer ni direkt till sidan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

men vad är det med alla inkompetenta youtubeanvändare :@ klicka på den bara så kommer ni direkt till sidan!

kollar på dan bäckman på youtube atm. slår vad om att du är som dan backman irl [love]


   
SvaraCitera

iosib:

men vad är det med alla inkompetenta youtubeanvändare :@ klicka på den bara så kommer ni direkt till sidan!

[blush]


   
SvaraCitera

Oj tycket faktiskt om den[surprised]


   
SvaraCitera