Aviseringar
Rensa alla

låt mig va


Ämnesstartare

Jag har haft en vän sedan några år tillbaka. Men den här personen är en äldre person. Jag har aldrig tänkt att det är ett problem då jag såg honom som en mogen person som ger mig bra råd osv. 

Vi har träffats ett par gånger, snabbt. Bara att vi hälsade och pratade kanske i tio minuter till en halvtimme. 

Jag minns inte när det här ägde rum men det var iallafall för några månader sedan. Vi träffades och han utsatte mig för mycket skit rent ut sagt fysiskt. Det gick så långt att jag knuffade bort honom från mig och började gråta som ett barn, verkligen stora krokodil tårar. Och ni får inte missuppfatta det här på fel sätt, han bad om ursäkt och kramade mig. Men ändå det förstörde mig. 

jag har inte svarat på hans sms och samtal sen den dagen och fick även ett idag " du borde sluta sura på mig" jag kan inte svara, jag vill inte svara för jag klarar inte av det. Min tystnad borde ge en signal som att jag vill att han ska lämna mig ifred. Det borde han själv förstå för det som jag utsattes för. Ska jag fortsätta dissa? 


   
Citera

säg att du inte vill ha nåt med honom att göra längre och be honom respektera det, och sen fortsätt dissa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:
säg att du inte vill ha nåt med honom att göra längre och be honom respektera det, och sen fortsätt dissa

Alltså jag vill verkligen inte skriva till honom. Och inte prata heller för den delen. 


   
SvaraCitera

HopeLess:

Alltså jag vill verkligen inte skriva till honom. Och inte prata heller för den delen. 

blocka


   
SvaraCitera

blocka!! se om du kan blocka nummer också, man kan det på iphone + samsung. kram hoppas d går över 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:

blocka

Hur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:
blocka!! se om du kan blocka nummer också, man kan det på iphone + samsung. kram hoppas d går över 

Jag försöker lista ut hur man gör. Tack duuu! 


   
SvaraCitera

HopeLess:

Jag försöker lista ut hur man gör. Tack duuu! 

vilken mobil har du


   
SvaraCitera
reben

finns väl appar för sånt om inte annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

vilken mobil har du

Löste sig. 🙂 samsuuuung. 


   
SvaraCitera