Aviseringar
Rensa alla

Låt säga att du kan få en klon av dig själv i din nuvarande ålder..


Ämnesstartare

Jag har lite issues med folk som delar samma karaktärsfel som jag själv så nej, dessutom är ju en del av tjusningen i att umgås med människor just den att dom skiljer sig från en själv även om man bör ha lite gemensamt. Han och jag skulle således behöva dricka oss bekväma med varandra och den som gynnas av det är väl typ... spendrups?


   
SvaraCitera
kachin

S3ON:

Skulle vara sjukt otäckt, tror på fler nackdelar än fördelar. [sad]

+1

förstår inte tjusningen i det


   
SvaraCitera
mynona

oatsreuvaue:

Skulle du vilja det då?

Det är intresseväckande.

oatsreuvaue:

Skulle du vara kompis med den?

Kunde jag vinna dess förtroende skulle många möjligheter öppnas.

oatsreuvaue:

Vad skulle ni hitta på?

Vi tvillingar skulle kunna samarbeta i en mängd saker som kunde bli mer effektivt och snabbare utförda. Mycket besvär kunde undvikas.

oatsreuvaue:

Skulle världen vara bättre då?

För oss två, för en stund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

fram med K-pisten

Trodde det stod 'kram med k-pisten'' hahah ingen mysig kram

Jungman:

Vi skulle äga hela världen

Vad skulle ni göra med den då?

STORM:

Vi skulle ha världens bästa diskussioner, pga skulle bara hålla med varandra jämt! Och så skulle vi dricka vin, kolla på dåliga filmer och serier, starta band, turas om att göra jobbiga saker.

Mysigt! Fast kanske inte så spännande diskussioner?

dazed:

Jag har lite issues med folk som delar samma karaktärsfel som jag själv så nej, dessutom är ju en del av tjusningen i att umgås med människor just den att dom skiljer sig från en själv även om man bör ha lite gemensamt

Aa tycker som dig i teorin, men har inte hittat någon med samma karaktärsfel som mig så vet inte. Fast det skulle vara förutsägbarhet o det är tråkigt, eller så skulle det kännas jobbigt som någon som stjäl en identitet, vem är man då ju.

dazed:

Han och jag skulle således behöva dricka oss bekväma med varandra och den som gynnas av det är väl typ... spendrups?

Hahahaha

mynona:

Vi tvillingar skulle kunna samarbeta i en mängd saker som kunde bli mer effektivt och snabbare utförda. Mycket besvär kunde undvikas.

Mh ja det hade varit praktiskt om den var samarbetsvillig, min skulle nog bara vara envis och sätta sig på tvären och villa ha det på sitt sätt. [sad]
Typ 'Jag bestämmer!' Nej jag!' Nee jag!' Eller så skulle vi uppmuntra varandras olater och således inte utföra särskilt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Typ 'Jag bestämmer!' Nej jag!' Nee jag!' Eller så skulle vi uppmuntra varandras olater och således inte utföra särskilt mycket.

Tur att du har mig istället då [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Tur att du har mig istället då

[love][love][love][love][love][love] bulle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Vad skulle ni göra med den då?

Allt som tänkas kan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lätt, min klon skulle få göra allt det där som jag inte orkar att göra. Städa, laga middag, osv. Gå och jobba åt mig när jag är sjuk eller bakis. Gå på första dejter för att se om det var något att ha. Sånt där!


   
SvaraCitera
kachin

oatsreuvaue:

Trodde det stod 'kram med k-pisten'' hahah ingen mysig kram

Hahah [cry] nej inte så mysigt


   
SvaraCitera
mynona

oatsreuvaue:

Mh ja det hade varit praktiskt om den var samarbetsvillig, min skulle nog bara vara envis och sätta sig på tvären och villa ha det på sitt sätt. [sad]
Typ 'Jag bestämmer!' Nej jag!' Nee jag!' Eller så skulle vi uppmuntra varandras olater och således inte utföra särskilt mycket.

Skulle ni inte vilja samma saker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Skulle ni inte vilja samma saker?

Mmh vet inte alltså, är rätt ombytlig.


   
SvaraCitera
höna

Skulle fan aldrig orka umgås med mig sj. Men skulle va lite coolt att se sig själv liksom utifrån. Men nä fy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle fan inte stå ut med mig själv, så nej tack. Den skulle vara velig, instabil, odisciplinerad och känslostyrd. Om man kunde skapa en klon som var tvärtemot en själv, så visst. Den skulle få göra allt det där jag inte orkar göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag hade stört mig på honom som fan [blush]


   
SvaraCitera