Aviseringar
Rensa alla

Låta dom suga, nej eller kanske ja?


Ämnesstartare

Hej jag heter staffan och är ny på den här sidan och jag var med om en jättekonstig grej idag när jag var ute och reahandlade som jag vill berätta för er och höra era tankar om.

det satt en tiggare utanför affären, det brukar det göra. men dom har tydligen börjat med mer desperata åtgärder än förut. hon satt med en lapp som det stod "Jag behöver pengar så jag kan handla julklappar till mina barn" på. när jag passerade så sträckte hon fram handen och sa "hej" sen direkt efter "snälla!" och så svarade jag "varför jobbar du inte som alla andra?" och då sa hon "jag kan suga dig".. det var så obehagligt för det gick förbi massa som tittade konstigt på mig. dom måste trott att jag hade frågat efter vissa tjänster och sånt......

Efter det så gick jag därifrån. men sen tänkte jag på vad jag hade gjort om det inte hade varit andra människor nära om jag kanske hade låtit henne suga för en tjuga eller tackat nej. tycker ni det är ok om man låter dom suga? då gör dom ju i alla fall ett jobb som dom kan tjäna pengar på och bli mer omtyckta av än vad dom är när dom bara sitter där. måste det räknas som prostitusion om dom erbjuder att suga och man tackar ja och dom suger och sen att man ger dom en tjuga för att man tycker synd om dom istället för att ge dom pengarna för att dom sög? då har dom ju sugit frivilligt så då är det väl inte olagligt? Eller vad tänker ni om det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

You don't stick your dick in nasty.


   
SvaraCitera

Tickstart:
You don't stick your dick in nasty.

+1


   
SvaraCitera
mynona

Skulle det kännas rätt?
Ger du pengar för att du tycker synd om den är det nåt fint. 
Ger du pengar för att dom suger av dig ger du inte pengar för att du tycker synd om dm utan för att dom suger av dig. 


   
SvaraCitera

staffan: då har dom ju sugit frivilligt så då är det väl inte olagligt?

Det är olagligt att köpa sex, även om båda parterna är helt med på det. Däremot är det inte olagligt för henne att sälja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vill ge pengar för att du tycker synd, ska dom väl inte behöva suga av dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol troll?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Lol troll?

Hjärta

Nja, troll lol*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem fan vill bli avsugen av en smutsig zigenare? De lär ju ha all världens könssjukdomar plus en massa andra mysiga bakterier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cell 99:
Vem fan vill bli avsugen av en smutsig zigenare? De lär ju ha all världens könssjukdomar plus en massa andra mysiga bakterier.

de sa bara att det var en tiggare, inte vart den kommer ifrån. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plattanbarn:

de sa bara att det var en tiggare, inte vart den kommer ifrån. 

Sant, men jag vågar ändå satsa mina pengar på att det var en zigenare. Inte sett någon svensk tiggare på flera år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Skulle det kännas rätt?
Ger du pengar för att du tycker synd om den är det nåt fint. 
Ger du pengar för att dom suger av dig ger du inte pengar för att du tycker synd om dm utan för att dom suger av dig. 

H.ODST:
Om du vill ge pengar för att du tycker synd, ska dom väl inte behöva suga av dig?

Men jag undrade om det var okej att låta dom för nu var det hon som frågade och inte jag som frågade. Om man har sex med dom och sen lägger pengar i muggen för att man tycker synd om dom så kan man väl inte åka fast för det? För då ger man inte pengar för att dom sög utan för att man tycker det är synd att dom ska behöva suga.


   
SvaraCitera
mynona

staffan:

Men jag undrade om det var okej att låta dom för nu var det hon som frågade och inte jag som frågade. Om man har sex med dom och sen lägger pengar i muggen för att man tycker synd om dom så kan man väl inte åka fast för det? För då ger man inte pengar för att dom sög utan för att man tycker det är synd att dom ska behöva suga.

de frågar för att de är desperata att tjäna pengar och inte för att de är kåta och vill suga av dig för nöjes skull. de hade hellre velat ha dina pengar utan att suga av dig. hade inte du det i deras ställe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

de frågar för att de är desperata att tjäna pengar och inte för att de är kåta och vill suga av dig för nöjes skull. de hade hellre velat ha dina pengar utan att suga av dig. hade inte du det i deras ställe

Man kan anta det men man kan inte veta. Hon kanske frågade för hon tyckte jag var söt. Nu tycker jag du är negativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det hade varit lättare att ta ställning till frågan om du lagt upp en bild på tiggaren men förutsatt att hon var hyfsat ung och hyfsat snygg - varför inte? Känner en kille som knullar en ung tiggare ett par gånger i veckan. Han tar med sig tjejen hem till sin lägenhet där hon får duscha och tvätta håret och sedan ger de gärnet i sängen några timmar och han "skänker" henne sedan en femhundring.

Va fan... killen får knulla hur mycket han vill och han påstår själv att tjejen njuter av det och tom får orgasm och tjejen får på några timmar lika mycket som hon skulle få av att sitta och tigga en hel vecka i kylan utanför en affär. Mao - båda nöjda.


   
SvaraCitera