Aviseringar
Rensa alla

låtbrist!


Ämnesstartare

yo yo yo, skulle vilja be om lite tips om låtar, reggae/hiphop [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Tänkte komma med massa underbara tips innan jag såg

Thebadtouch:

reggae/hiphop


   
SvaraCitera
Noak_

Jag vet ingen Reggae.

Hip Hop-album:
Gravediggaz-6 Feet Deep
Curse ov Dialect-Wooden Tounges
Mobb Deep-The Infamous
Wu Tang Clan-Enter The Wu-Tang (36 Chambers)
Soul Junk-1958


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

eminem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle kunna lista 1000+ låtar eller åtminstone 50 artister/grupper värda att kolla in, men jag orkar tyvärr inte.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Skulle kunna lista 1000+ låtar eller åtminstone 50 artister/grupper värda att kolla in, men jag orkar tyvärr inte.

Du skulle ju kunna länka din playlist. [no-no]


   
SvaraCitera

Kolla in kapten röd, governor andy, svenska akademien, ras cricket, helt off, Gentleman, alborosie, stephen, ziggy och damian marley, sizzla, lutan fyah, fatan mojah, mr. easy, chezidek, inner circle, jah cure
Max peezay, Ison & Fille, Jacco/Aki/Labyrint, henok achido, ky-mani marley, flipsyde, fort minor osvosvosvosv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Skulle kunna lista 1000+ låtar eller åtminstone 50 artister/grupper värda att kolla in, men jag orkar tyvärr inte.

Orka änns med personer som skriver att dom har extremt mycket låtar och att dom är fett grymma att dom kan peka ut 50 bra grupper.
Haha, tror ärligt talat inte änns att Penstrokes lyssnar på hiphop. [bigcheers] Han har nog fortfarande sin nalle-phu skivor kvar


   
SvaraCitera

Morphe:

Orka änns med personer som skriver att dom har extremt mycket låtar och att dom är fett grymma att dom kan peka ut 50 bra grupper.
Haha, tror ärligt talat inte änns att Penstrokes lyssnar på hiphop. [bigcheers] Han har nog fortfarande sin nalle-phu skivor kvar

hahaha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolcat:

Du skulle ju kunna länka din playlist. [no-no]

Tänkte inte ens på det. Hah.

Thebadtouch:

yo

http://open.spotify.com/user/mhall/playlist/3zhnn2hIyRSjMpsAHYWeI1

Morphe:

Orka änns med personer som skriver att dom har extremt mycket låtar och att dom är fett grymma att dom kan peka ut 50 bra grupper.

Orka änns stava som att man inte klarat grundskolan.


   
SvaraCitera

dagens ord: änns


   
SvaraCitera