Aviseringar
Rensa alla

Låter det bra?


Ämnesstartare

Tjo, är en kille på snart 17 år som hade tänkt börja cykla en sväng varje dag (eller då det inte regnar iaf) eftersom att jag har en skada i knät som jag gör att jag inte kan motionera på annat sätt.
Samtidigt som det så äter man nyttigt och rätt, det borde väl bränna fett? eller? Jag är inte tjock utan är bara lite underhudsfett ifrån att visa mitt rätta jag ;D


   
Citera

Visst det låter bra. Du kan ju också öppna ett gymkort och börja träna på olika sätt som inte gör ont? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NewEra:

då det inte regnar

vad är det för fel på regn? [sad]

NewEra:

det borde väl bränna fett?

det tror jag sannerligen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Du kan ju också öppna ett gymkort och börja träna på olika sätt som inte gör ont?

Det har jag redan [smile] tänkte bränna fett först bara innan jag fortsätter bygga muskler, eller man kanske kan köra det samtidigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vad är det för fel på regn?

Inget fel på regn, tycker bara det är jobbigt att bli svettig samtidigt som det regnar och så [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NewEra:

Inget fel på regn, tycker bara det är jobbigt att bli svettig samtidigt som det regnar och så [smile]

jaha, jag tycker nog tvärtom. det är skönt att svettas när det regnar för då känner man inte svetten[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det är skönt att svettas när det regnar för då känner man inte svetten

Haha, ja så sant [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NewEra:

Haha, ja så sant [smile]

ut i regnet med dej pöjk [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NewEra:

eller man kanske kan köra det samtidigt?

Rätt svårt och värdelöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Rätt svårt och värdelöst.

Ja jag tänkte att det borde inte gå. Jag får ju bränna fettet först och sen fortsätta på musklerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget problem alls att gå på gym om man vill bränna fett, Ett hårt styrketräningspass motsvarar nästan 1 timmes jogging 🙂

Men försök att hålla ner på allt onyttigt i allafall och gå eller jogga/cykla när du känner för det så ska du se att du blir smal.

Jag har hållt på så i ungefär 3 månader nu och har gått ner 8 kg. Det tar tid och tålamod, och är skitsvårt att hålla! men det är det värt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, man får ha lite tålamod men det låter skitbra [smile]
Tack för hjälpen!


   
SvaraCitera

NewEra:

Det har jag redan tänkte bränna fett först bara innan jag fortsätter bygga muskler, eller man kanske kan köra det samtidigt?

hur tjock är du då? Jag tror det är bättre och lättare att bli biff om man har lite mer underhudsfett, eller om man inte har något alls! [no-no]


   
SvaraCitera
elinc

NewEra:

varje dag

Nä fy. Glöm inte bort att ha ett socialt liv också [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera