Aviseringar
Rensa alla

Latex!


Ämnesstartare

Jag och herr Gryphon ska vara mistress/slav på en halloween-maskerad om ett par veckor. Till detta har vi då införskaffat diverse latexkläder.

För det första så stinker kläderna kondom och för det andra så är de omöjliga att få på. Jag införskaffade ett par långa handskar i storlek S (har minihänder) som kom med posten idag men ... jag får inte på dem.

Någon som har erfarenhet av latexkläder? Varför väljer folk att iklä sig kondomluktande kläder? Varför designas dessa kläder från början när de inte går att få på? HUR får man på sig kläderna?

Diskutera LATEX.

Puss [blush]


   
Citera

Vaselin [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Vaselin

Men eh, det är några speciella saker man tydligen INTE får ta på latex. Är vaselin ett av de? Har du själv haft latexkläder?


   
SvaraCitera

Mjöla in dig eller nått så borde ju handskarna glida på. :pp
Tror jag..


   
SvaraCitera

uppenbar:

Men eh, det är några speciella saker man tydligen INTE får ta på latex. Är vaselin ett av de? Har du själv haft latexkläder?

Hm, tänkte inte på det. Glidmedel då då, så åker dom på fint. Har aldrig haft nej. 😛


   
SvaraCitera

Finns väl puder för sånt.


   
SvaraCitera

Tror att enda sättet att få på sig tajta latexkläder är att få dem sydda runtomkring en.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag kräver bilder på detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

Finns väl puder för sånt.

Vi har beställt sånt också, men det känns som att oavsett vad man tar på sig så kommer de här kläderna ALDRIG åka på.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Tror att enda sättet att få på sig tajta latexkläder är att få dem sydda runtomkring en.

Ja. Eller gruvligt våld.

Åtta:

Jag kräver bilder på detta.

Jag lovar att åtminstone lägga upp bilder på Gryphon iklädd latexhuva, latexkalsonger och hundkoppel[smile] Han är ju trots allt slaven.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Vi har beställt sånt också, men det känns som att oavsett vad man tar på sig så kommer de här kläderna ALDRIG åka på.

Latex är väldigt ömtåligt också, så det är ingen idé att försöka med våld. [n]


   
SvaraCitera

jag såg på ett sådant program, tror det var fråga olle eller outsiders eller något annat löjligt tokstolleprogram, hursomhelst så använde de något mjölliknande pulver.

borde väl funka att mjöla in sig lite (sexigt)


   
SvaraCitera

Ring Vandelay Industries


   
SvaraCitera

118 118 [y]


   
SvaraCitera

Du måste kalka dem, eller något sådant [blush]


   
SvaraCitera