Aviseringar
Rensa alla

Låtsas vara glad...


Ämnesstartare

Jag är så himla trött på att jag alltid ska låtsas att jag mår bra. att jag verkligen försöker gömma det dåliga bakom en fasad som knappast orkar hålla sig uppe längre än såhär. Jag försöker dölja det genom att både se och vara glad... men i helvete... det är inte så egentligen. varför visar jag nåt som jag egentligen inte menar?

Problemet från första början är kärleksproblem, som har utvecklats till något större. Nu känner jag mig bara värdelös, ful och känner att jag inte kan få en enda kille...


   
Citera
Ämnesstartare

Att låtsas att man är glad fast man inte är det kan inte vara annat än idioti [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Att låtsas att man är glad fast man inte är det kan inte vara annat än idioti

Jag kanske är en idiot. Jag VILL vara glad, och försöker...men kommer på mig själv att jag inte mår bra och att det inte går...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaag89:

Jag kanske är en idiot. Jag VILL vara glad, och försöker...men kommer på mig själv att jag inte mår bra och att det inte går...

Hur gammal är du ? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Hur gammal är du ?

Tillhör det inlägget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaag89:

Tillhör det inlägget?

Nej, kom bara inte på nåt bättre att svara med [crazy] Men okej, hoppas du får svar från nån annan istället [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nej, kom bara inte på nåt bättre att svara med Men okej, hoppas du får svar från nån annan istället

Varför vänder du dig till ett inlägg om du inte har ngt viktigt att komma med? 😛 aldrig fattar vitsen riktigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske borde lägga energi på att uppnå det du behöver för att vara glad istället för att försöka framstå som glad... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Du kanske borde lägga energi på att uppnå det du behöver för att vara glad istället för att försöka framstå som glad... [cute]

"trying is the first step towards failure"

lycka till OP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem gör inte det? Det gör jag varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ganska många fler än vad man tror som går runt och är allmänt låtsas-glada för det mesta, & utifall man är en smått elak människa kan det faktumet göra en lite gladare tror jag. [crazy]


   
SvaraCitera

jaaaaag89:

Nu känner jag mig bara värdelös, ful och känner att jag inte kan få en enda kille...

Klart att du kan få en kille! Du kommer känna dig vacker igen, hur det ska gå till vet jag inte riktigt, men jag vet att det finns killar där ute som vill ha dig 🙂 Ja, för jag tror att det finns någon för alla. Hoppas att du hittar honom snart.
Men, du ska inte bli ihop med någon bara för att få bekräftelse på att du är bra, vacker osv. Du måste tycka det SJÄLV, annars kan ingen annan göra det.
Utstrålar du självkänsla blir du vacker automatiskt!
lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är sådana perioder jag brukar ha, man ser dock inte om jag är glad eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger jag att jag mår dåligt så säger folk att jag inte gör det istället........................ [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Säger jag att jag mår dåligt så säger folk att jag inte gör det istället........................ [tard]

Kan ej förstå den som sa så [crazy]


   
SvaraCitera