Aviseringar
Rensa alla

låtsas vara perfekta


Ämnesstartare

många på um som gillar att låtsas att det inte är något fel på dom och att dom kan allt!!! bland andra jag

här kan vi ju skriva om de


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jag låtsas vara pokemon istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör tvärtom
kan allt egentligen men låtsas som att jag inte kan det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

gör tvärtom
kan allt egentligen men låtsas som att jag inte kan det

jaha nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl bättre det än att man tror man är helt värdelös och pissdålig, antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ainos:

Är väl bättre det än att man tror man är helt värdelös och pissdålig, antar jag.

nä inte om man hela tiden håller på o gör dåliga saker, sen helt plötsligt säger man att man är super bra. då är de så falskt.. men ingen borde tycka dem är jätte dåliga heller tror ingen är de egtligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

nä inte om man hela tiden håller på o gör dåliga saker, sen helt plötsligt säger man att man är super bra. då är de så falskt.. men ingen borde tycka dem är jätte dåliga heller tror ingen är de egtligen

Det har du rätt i!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sådana människor kan vara kul i början, för dom flesta är så helt jävla off i typ allt dom säger och gör... Men ja, det blir tröttsamt ganska fort.

ainos:

Är väl bättre det än att man tror man är helt värdelös och pissdålig, antar jag.

Nej, för dom som tror sig vara helt värdelösa och dåliga går att "lyfta upp". Människor som tror sig vara perfekta och felfria är ju helt jävla blinda för misstagen dom begår oavsett hur stora dom är.

[love]


   
SvaraCitera