Aviseringar
Rensa alla

LÅTSASKOMPISAR


PMR
 PMR

Har aldrig haft någon, så jävla tråkig man är.. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: HjärtaHjärtaHjärtaHjärta

har glömt bort vad de hette 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
har haft så jävla många.

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

Har aldrig haft några och blev fascinerad då jag hörde att de fanns. jag gillade för mycket att vara för mig själv för att hitta på sällskap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag åkte buss låtsades jag att de killarna jag var kära i för tillfället åkte rullor/bil/cykel bredvid bussen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Har aldrig haft några och blev fascinerad då jag hörde att de fanns. jag gillade för mycket att vara för mig själv för att hitta på sällskap

vilka astrid lindgren-feelings. 
hon sade någon gång att hon tyckte  så synd om de som hade tråkigt ensamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
när jag åkte buss låtsades jag att de killarna jag var kära i för tillfället åkte rullor/bil/cykel bredvid bussen 

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukade ha konversationer med dem i badkaret och min säng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 tog alla mina leksaker till badkaret och lekte gruppövningar och skapade historier. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade inte. Däremot brukade jag prata med mig själv, gör iof de fortfarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske inte samma sak? Men jag har olika personer som gör olika saker i samma kropp. Angelica heter en av oss exempelvis. När jag var liten så vet jag inte alls hur jag tänkte, det var en annan person som var hen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var liten så hade jag inga låtsarskompisar. Jag tyckte förövrigt att Alfons Åberg var knäpp som hade det. Tänkte typ, åhh är han dum eller??!?! :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sedan så tyckte jag Bamse var dum i huvudet och superläskig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:
Sedan så tyckte jag Bamse var dum i huvudet och superläskig.

åh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:
hade en basketkorg uppskruvad på utsidan av garaget när jag var liten. brukade spela md mig själv och mina påhittade lagkamrater. det var intense asså.

Alltså? Galen Jag brukade mest tänka åhhh, jag vet redan vad som kommer hända, sedan så orkade jag inte göra det i praktiken. 


   
SvaraCitera