Aviseringar
Rensa alla

Låtsassyskon


Ämnesstartare

Många mammor och pappor träffar nya partners och det är vanligt att de också har barn. Hur är eran relation till era låtsas-/plast-/styvsyskon?

Rösta, skriv och diskutera!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har som tur är: inga.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Känner inget speciellt för dem (Du röstade på detta alternativ)

Har aldrig behövt spendera jättemycket tid med dem. Fungerade rätt bra med min styvbror när jag var yngre, men nu har vi helt vuxit ifrån varandra. Min styvsyster är ett par år äldre och flyttade hemifrån när jag var ganska så ung. Och nu har jag själv flyttat hemifrån, så jag träffar dem i princip aldrig.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Känner inget speciellt för dem (Du röstade på detta alternativ)

Har en, som jag aldrig träffat
Tror hon är nästan 1 år nu [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Har som tur är: inga

Skönt!

Capture:

Har aldrig behövt spendera jättemycket tid med dem. Fungerade rätt bra med min styvbror när jag var yngre, men nu har vi helt vuxit ifrån varandra.

Trist.. Har också en styvbror som jag "vuxit ifrån" [sad]

StenenSven:

Har en, som jag aldrig träffat

knasigt [surprised]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

knasigt

Jo :/
Men det är så att min pappa är lite udda, om man uttrycker det milt. Vi har väl inte den bästa relationen och han vill uppenbarligen inte att jag eller mina syskon ska träffa henne. Men jag bryr mig egentligen inte så mycket, tycker bara lite synd om barnet [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

Men det är så att min pappa är lite udda, om man uttrycker det milt. Vi har väl inte den bästa relationen och han vill uppenbarligen inte att jag eller mina syskon ska träffa henne. Men jag bryr mig egentligen inte så mycket, tycker bara lite synd om barnet

Jo, det är ju lite synd.. Men han kanske bättrar sig. Då får man väl hoppas på att hans relation till barnet blir något bättre än den han har till er. [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Hjärtlös:

Resultat (Du röstade på detta alternativ)

Har inga. Mina föräldrar har varit smarta nog att leta rätt på nya partners utan barn. Vem fan vill ha extra barn, liksom? [shake]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Jo, det är ju lite synd.. Men han kanske bättrar sig. Då får man väl hoppas på att hans relation till barnet blir något bättre än den han har till er

Ja det får man verkligen [smile]
Vet faktiskt inte ens om han är tillsammans med mamman till barnet längre, för han berättar absolut ingenting för oss :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

Vet faktiskt inte ens om han är tillsammans med mamman till barnet längre, för han berättar absolut ingenting för oss :/

Usch stackars liten att växa upp sådär i så fall! [sad]
Har själv ingen vidare relation till min far, så kan relatera till det där.. Vet ingenting om hans liv, eller andra familj. [n]

Åtta:

Mina föräldrar har varit smarta nog att leta rätt på nya partners utan barn. Vem fan vill ha extra barn, liksom?

Bra jobbat av dina föräldrar [wink]
Tror inte någon vill ha det egentligen, men det kan vara en fördel med att bli tillsammans med en annan förälder. Han/hon kan ha lättare att komma överens med barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har föräldrar som fortfarande hänger tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Älskar dem[love][blush] (Du röstade på detta alternativ)

Har två små bröder som är mina låtsassyskon. Bor med den ena och träffar den andra då och då men gillar dom lika mycket iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan ha sex med låtsassyskon


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Usch stackars liten att växa upp sådär i så fall! Har själv ingen vidare relation till min far, så kan relatera till det där.. Vet ingenting om hans liv, eller andra familj.

Det är verkligen tråkigt när det blir så 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

man kan ha sex med låtsassyskon

kan kan man ju, men det är inget som bör uppmuntras [no-no]
kan bli väldigt fel om det blir känslor inblandade.


   
SvaraCitera