Aviseringar
Rensa alla

Låvet e slut....


Ämnesstartare

... så va ska ni jöra för bus i skolan?

själv tänkte ja byta alla a mot s på skolans alla tangenbord å se vad som händer [blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Ska färga potatismoset grönt [badgrin]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

e nog coolast i skolan iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leka me ogge :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för mig, jag är ledig imorgon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Runka på handfatens spak grejj. [cool]


   
SvaraCitera

Går bara i skolan på tis och fre. Men jag får väl springa naken genom hela skolan. som är jävligt stor för den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Ska färga potatismoset grönt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

e nog coolast i skolan iaf

HellMillan:

Går bara i skolan på tis och fre. Men jag får väl springa naken genom hela skolan. som är jävligt stor för den delen.

Bilder på de skulle uppskattas [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska komam försent me flit 😛 😛 😛 fattat coolt om man gjorde de 😛 😛 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska inte göra något [sad] Eller gå ut med hunden, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spy på min svensklärare.


   
SvaraCitera

Turkeso:

Bilder på de skulle uppskattas

Det skulle det säkert..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emk3 oqb5uvp9w o85uw4otj beö5lw4mzo5 bwo3ejbjrivpt u45 yu3<w0q 3pq pbq2 43q095w56p iu4t6å¨w4o<¨4wi n6i¨w4t6åw45p q345u08ureior nrfn z,mdnfzk,dfny9)BA/W;U=W#R(%P )YEHURW BOERIMJB O¤"Å P%K"&Ä&PÄ"#&PÄ"#&&&&&&&&&&&&&&¤%=B¤(/")" ¤) (/ )(/" ¤/(¤")(U¤"=(U #!=)(U =!#)( =)U! QDH)/TYDSA )QD= (ADU=(UA DU=(AD=(UAD=(UA DUDAU(AD==(UAD U=AD=(UAD AD=UDAUDA U(D JQDJQIOIUWQOIUQWOIUQWOIUQWOIUQOIUQW (?=)PÖKNE)(P)OQEJ)P OEIUA(P=)IKQD?=QEIKPQIKE(/Q&%Q# #¤QE&QAE/&QE((==?E(E(/E&E%E&¤E%¤E¤E¤"E#E#E%¤E¤%E/&E/E=)(E=)E=)E?=E?=EPÅEÅPEÄÖEQM;DM;DM;DM;DDM;DM;DM;DM;M;DM;M;DM;M;DM;DM;M;DM;DM;DM;M;DM; DM;M;DM;DM;DM;DM;DM;DM;DM;DM;DDDM;WR=)W??E??E??E?EWJDF=WA=(/AD)(E(U"¤ÖL"%KÄÖLKÄLK"ÄÖLK"#%P"ÄÖL"#ÄÖL"#ÄÖL"#ÄÖL"#ÄÖL"#ÄÖL"#ÄÖL"#ÄÖL"#Ä ÖL"#ÄÖ"L#ÄÖL"#ÄÖL"#ÄÖL"#ÄÖL"¤PSDF/(CS(//D(/SD.,:;.,.,.,.,:,:,.,.,.,.,.,.,.,:,.,0W>(>(>#>>#>/>#>/>#>/>#¤>/>#¤>%>)>%>)>%>/>">&>!>>DT>UKDNFSM;D: :; jsep3rtu95094509450986098509680935653å¨6¨+5å6é56´¨56¨´ 56¨´456¨´456¨´546¨´ 45´¨4235´¨tuïjtyikïu¨t´¨ty´¨´¨fgh´¨af´¨´¨er´¨´+´¨a+r¨´¨åaer´f+ear´¨´+er¨+aerä+rf¨+3ar b+a3¨+ +4b½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½ ½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½ ½½½½½½[tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

ska komam försent me flit 😛 😛 😛 fattat coolt om man gjorde de 😛 😛 😛

hehe de e bra grejer [cool]

Nabla:

Spy på min svensklärare.

[chocked] [chocked] [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Turkeso:

.

Det är lugnt. Han förtjänar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jag ska inte göra något Eller gå ut med hunden, kanske.

nått måste du jöra, fiksa stopp i alla toaletter? [wink]


   
SvaraCitera