Aviseringar
Rensa alla

laxermedel


Ämnesstartare

Jag har inte riktigt förstått om man går ner av laxermedel eller inte. Enligt mig har jag missbrukat laxermedel och då har jag gått ner i vikt jävligt snabbt och mycket. Hört från massa olika håll att man inte förlorar fett utan vattenvikt och det är därför man tror man har gått ner i vikt. Andra har sagt att tillslut kommer man skita ur fett och sin vikt om man använder det långstiktigt. jag vet att det såtr massa skit på internet men liksom går man ner i vikt av laxermedel eller inte? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Man går nog inte ner i vikt förut att vattenbalansen i kroppen kollapsar. Så är mest vatten som försvinner och kroppen består till 65% av vatten. 


   
SvaraCitera

kanske man ska pröva


   
SvaraCitera
höna

Lås denna, dumma mods


   
SvaraCitera

höna:
Lås denna, dumma mods

Bättre att vi förklarar för ts att det är en dum metod som man inte går ner i vikt av. 


   
SvaraCitera

höna:
Lås denna, dumma mods

nej vänta lite höna


   
SvaraCitera

Det där låter väldigt osunt och elakt mot din kropp. Bästa sättet att få en frisk  kropp på är att träna och äta bra mat. Att äta laxeringsmedel är verkligen inte bra och jag blir mest oroad för varför du har så stort behov av att gå ner i vikt så att du skadar sig själv. Jag tycker att du skulle behöva prata med detta om någon eller i alla fall fundera kring varför du gör som du gör. 

Med detta sagt så låser jag din tråd och lite senare kommer den även raderas då detta är en ungdomssajt och jag vill inte att du ska få osunda råd eller att någon annan ska få inspiration till att göra samma sak. 


   
SvaraCitera