Aviseringar
Rensa alla

lchf?


Ämnesstartare

någon som kör på de? [cute]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Min pappa. Du ska bara veta hur mycket jag har hört om den skiten.

Fråga på


   
SvaraCitera
Lounge

gjorde en dag

sedan vaknade jag upp 5 på morgonen asillamående pga ej käkat kolhydrater på ett dygn[smile][smile][smile] spydde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

sedan vaknade jag upp 5 på morgonen asillamående pga ej käkat kolhydrater på ett dygn spydde

[shake]


   
SvaraCitera
Lounge

passaro:

[shake]

japp=) var som att bli förgiftad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde det ett tag då jag fick för mig att deffa. Gick typ tre dagar innan jag insåg att det fan inte kan vara värt det (speciellt då jag ändå är normalviktig).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

japp=) var som att bli förgiftad

Du äter rätt mycket kolhydrater, va?

Varit utan kolhydrater ett antal dagar nu, fungerar hur bra som helst, inte för att jag går efter LCHF då den är mongo, men äter nästintill inga kolhydrater (från stärkelse).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lchf fungerar inte för alla1!!!!


   
SvaraCitera
Lounge

passaro:

Du äter rätt mycket kolhydrater, va?

japp


   
SvaraCitera
Lounge

men tkr också att det är en väldigt extrem diet.. liksom.. FEEEEEEEEEEETT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

men tkr också att det är en väldigt extrem diet.. liksom.. FEEEEEEEEEEETT

Överlag är fett bra


   
SvaraCitera
Lounge

passaro:

Överlag är fett bra

ja, men inte enbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

ja, men inte enbart.

Därför jag sa överlag. Människan klarar sig dock utan kolhydrater från stärkelse osv, men som sagt så är LCHF mongo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

Min pappa. Du ska bara veta hur mycket jag har hört om den skiten.

okej, som vadå? tell me. allt!

Lounge:

sedan vaknade jag upp 5 på morgonen asillamående pga ej käkat kolhydrater på ett dygn[smile][smile][smile] spydde

daaaaamn du måste käka mycket kolhydrater [tard]

katamari:

Gjorde det ett tag då jag fick för mig att deffa. Gick typ tre dagar innan jag insåg att det fan inte kan vara värt det (speciellt då jag ändå är normalviktig).

okej, hur då inte värt de? iofs får jag varken äta knäckemacka eller havregryn (mina två största laster i livet typ haha), och att då istället käka ägg och bacon till fruckost känns knas [crazy]

passaro:

Varit utan kolhydrater ett antal dagar nu, fungerar hur bra som helst, inte för att jag går efter LCHF då den är mongo, men äter nästintill inga kolhydrater (från stärkelse).

mhjo jag med. Äter egentligen inte kolhydrater normalt sätt heller, eftersom jag inte tycker om det. Då menar ja typ pasta, potatis, bröd osv. Men har börjat äta det senaste bara för att typ ... så tänkte börja följa nåt för att ha nån anledning att sluta trycka i mig saker jag tycker e äckligt haha. Mongo hur då?

poop:

lchf fungerar inte för alla1!!!!

givetvis inte =)


   
SvaraCitera
Lounge

kennyman:

daaaaamn du måste käka mycket kolhydrater [tard]

vet inte om jag käkar onormalt mycket, men är inte van vid bara fett iaf


   
SvaraCitera