Aviseringar
Rensa alla

Le med tänderna


Ämnesstartare

Tycker att jag har raka och dugligt fina tänder, även fått det påpekat från andra vid tillfällen. 
Att le och visa tänderna skulle ju därför vara en tanke, men hur gör man det?
Försöker jag i spegeln ser det bara ansträngt och dumt ut.

Ni som får det att se naturligt ut, hur bär ni er åt?!


   
Citera
Ämnesetiketter

ler med hela ansiktet


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

le inte överhuvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:
ler med hela ansiktet

KoEHhMu.gif


   
SvaraCitera

Nä, ser skitdum ut hur jag än gör när jag ler Ledsen


   
SvaraCitera

sluk:
le inte överhuvudtaget.


   
SvaraCitera
mynona

superpojken: Nej

Det är ett personlighetsdrag, jag har alltid lett med slutna läppar. Det ser ju snyggt ut också. Det är inget fel att visa tänderna heller. Kanske passar det olika bra beroende på utseende. Tycker att man bör le på det sätt som faller sig naturligt och inte planera om man ska visa tänderna eller inte. 


   
SvaraCitera

ja 


   
SvaraCitera

Blandat


   
SvaraCitera

Leende sker per automatik och det är nog svårt att ändra på något som infaller sig så naturligt tror jag. 
Visst att man kan få det till en vana men då tycker jag inte att det är den naturligheten som visas då det delvis är en övad grej. Det kanske är därför som det ser ansträngande ut, alltså när det inte faller naturligt. Men jag vet ej.

Själv så har jag märkt av att min högra ansiktshälft ser så spändt ut. Inte minst när jag ler. Medans vänstra är avslappnat och fint leende. Jag tror att det är svårt att ändra på det. Speciellt ansträngningen att le avslappnat med tänderna visanses som du försökte.

Jag ler inte med tänderna.


   
SvaraCitera
Smilen

Le utan visa tänderna.


   
SvaraCitera

superpojken: Ler ni med tänderna?

AlltidMycket glad


   
SvaraCitera

Jag undviker helt att le på bilder, då det bara ser tillgjort och ansträngt ut.


   
SvaraCitera

Ler då alltid med tänderna. För mig kommer att öppna munnen naturligt, ser ganska dum ut om jag försöker le med stängd mun då det bara ser onaturligt och ansträngt ut. Ser dock ut som ett pussel i munnen så mitt leende med öppen mun är väl inte heller uppskattat men det är naturligare för mig 🙂 


   
SvaraCitera

3436033_1500_1470.jpg?preset=article-aut

så här naturlig och avslappnad och inte alls manisk och galen kan man se ut när man ler med tänderna 


   
SvaraCitera