Aviseringar
Rensa alla

ledbesvär?


Ämnesstartare

Tjenare allihopa!

Jag skulle behöva hjälp med en fråga! Det är så att jag i många år har haft problem med mina handleder, det är en smärta som kommer och går som den vill och när den väl kommer så gör det helvetiskt ont så fort man stödjer på händerna tex när man lutar sig mot saker eller stödjer för att resa sig upp osv. Nu har det gått vidare uppåt till vänster armbågsled! Nån som vart med om detta och vet vad det är och vad man ska göra? Jag var till läkaren men hon sa att det var växtvärk, shit my ass! Man kan väll inte ha växtvärk i handlederna, det har jag aldrig hört talas om!


   
Citera

Jag har också ont i handlederna, ibland. Men det är pga av att jag sitter vid datorn en stor del av min vakna tid.

Du kanske också gör det? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClaytoN:

Du kanske också gör det?

Hehe nej jag gör faktiskt inte det ^^


   
SvaraCitera

Det kan vara reumatism. Det är bäst att du kollar upp det där. [no-no]


   
SvaraCitera

Jag trodde jag hade reumatism då min pappa hade det, men då fick jag veta att det i första hand sätter sej i finmotoriken i fingrarna så om man inte har problem med finmotoriken så är det sällan reumatism.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta skära dig så kanske det blir bättre.


   
SvaraCitera

Sinnessjukdom:

Sluta skära dig så kanske det blir bättre.

Vem menar du? Om det är mej du menar så har jag aldrig skurit men i knäna och handlederna utan det är där där jag har problemen. Utan det är "bara" svaga muskler som måste tränas upp för att det ska bli bättre.


   
SvaraCitera

Ett tecken på reumatism är att det svullnar där man har ont!


   
SvaraCitera

det finns olika slags reumatism...
själv började mina reumatiska besvär med fötterna-_-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reumatiska besvär blir oftast värre vid risigt väder och på mornarna, så om du känner extra då.. Annars kan det helt enkelt vara en inflammation i lederna.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera