Aviseringar
Rensa alla

Ledsen...


Ämnesstartare

Jag var ute och gick en promenad alldeles nyss. Jag mötte ett gäng killar på vägen där jag gick. Dom såg mig och började flina ( de såg ut att gå i 6 eller 7:an, jag känner dem inte) En utav killarna sa så här: ''Vi går i rad''. Vägen vi gick på var ganska smal. När den killen sa att de andra skulle gå i rad, så bredde de ut sig över hela vägen och ökade takten och gick rak emot mig. Brevid vägen var det stora vallar av snö, så det gick inte att gå på sidan om den. Jag fortsatte att gå och tänkte att de kanske skulle flytta på sig, men nej då. Jag var tvungen att hoppa undan upp i snövallarna, så jag fick snö ända upp på knäna, och inte nog med det, utan när jag stog där, så gick en utav killarna ännu närmre mig och stötte till mig så jag ramlade baklänges. Och de andra bara garvade och ropade looser och tönt efter mig... Då undrar jag så här: Vad f'n har jag gjort dem!? Jag känner dem inte ens, jag har alldrig sett dem förut i hela mitt liv!! Är det okej att gör så här? Det tycker tamefaan inte jag... Jag ångrar att jag inte hade tagit fart och sprungit rätt in i dem med knytnäven... Det skulle ha kännts skönt... Nä, men så klart så skulle jag aldrig göra så, men ändå... Man har ju faktiskt lust i bland när det händer såndana saker... [sad]


   
Citera

och du är hur gammal?


   
SvaraCitera

Du skulle inte ha flyttat på dig [crazy]


   
SvaraCitera

Man vinner kärlek med kärlek, snart inser de också det. [no-no] Synd för dem att deras liv kommer bestå av de obetydelselösa sakerna - kanske.

ASSHOLES. [no-no]


   
SvaraCitera

CherryPops:

Jag var tvungen att hoppa undan upp i snövallarna,

varför? svårt att stå kvar? K*k i dom. Stryck borde dom få [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

knuttetiin:

Stryck

och jag kan "så" stava[bigcheers]


   
SvaraCitera

Nu vet du ju till nästa gång att du inte ska vika undan särskilt inte när de är små barn eller hur gammal är du själv? Vägrar de flytta på sig så tar du ett hårt grepp i deras galonisar och slänger de ut på gatan så de blir överkörda av en volvo då är problemet löst och du kan glatt skutta hem visslandes med heligt blod på händerna


   
SvaraCitera

Angelize:

Vägrar de flytta på sig så tar du ett hårt grepp i deras galonisar och slänger de ut på gatan så de blir överkörda av en volvo då är problemet löst

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

och du är hur gammal?

Ja, hehe, jag går i 8:an, så 14 [blush]

knuttetiin:

varför? svårt att stå kvar? K*k i dom. Stryck borde dom få

Ja... Jag ångrar att jag inte stod kvar... [sad] Jag skulle ha gjort det... Huhuh... [tard] [cute]


   
SvaraCitera

CherryPops:

Ja... Jag ångrar att jag inte stod kvar... [sad] Jag skulle ha gjort det... Huhuh... [tard] [cute]

Varför ångra det nu vet du ju till nästa gång att du inte ska göra samma misstag [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vägrar de flytta på sig så tar du ett hårt grepp i deras galonisar och slänger de ut på gatan så de blir överkörda av en volvo då är problemet löst och du kan glatt skutta hem visslandes med heligt blod på händerna

Hehehe [bigsmile]


   
SvaraCitera

CherryPops:

Ja, hehe, jag går i 8:an, så 14 [blush]

Jäfla ungdomar, manipulera nån kille till att disciplinera dem då.


   
SvaraCitera

ger man dem stryk så blir man bara anmäld[sad]


   
SvaraCitera

CherryPops:

Hehehe [bigsmile]

hehe aaa upp med hakan 🙂


   
SvaraCitera

du måste bli hårdare och stå på dig mer


   
SvaraCitera

CherryPops:

Ja... Jag ångrar att jag inte stod kvar... [sad] Jag skulle ha gjort det... Huhuh... [tard] [cute]

Jo [smile]


   
SvaraCitera