Aviseringar
Rensa alla

Ledsen...


Nintendo:

Du skulle inte ha flyttat på dig [crazy]

Och praktiserat pungspark på killen som såg tuffast ut.


   
SvaraCitera

mm älskar omogna offer som tror att dom är något


   
SvaraCitera

OF 5:

mm älskar omogna offer som tror att dom är något


   
SvaraCitera

Det finns alltid idioter.


   
SvaraCitera

tenker inte sitta å försvara dom men hur tenkte du?? om jag märkte att dom blockera vägen för mig hade jag fråga vad dom ville, mucka dom hade ja gett dom pängar å sprungit därifrån (dom hade tagit pängarna så då hade dom inte jagat mig). sedan kunde du vänt på klacken och gått tillbaka. men men de dom gjorde va ju endå jävligt idiotiskt. de borde spärras in


   
SvaraCitera

varför finns det så många idioter....


   
SvaraCitera

alltså palla fega idioter som går på flera mot en. klart man kanske inte vågar säga emot så mycket eller slå ner en person om de är ett gäng och man är själv, speciellt om man inte känner dem. fega idioter....

en rolig grej som du kan göra är att när du ser nån av dessa personer själv så ska du gå och kaxa mot honom så ser man ju hur tuff denne är när han är själv.


   
SvaraCitera

om du ser nån av dom själv kan du ju alltid dra sparka han i pungen och när han ligger ner kan du stampa sönder på hans pungkulor. hitttar du av rätt svimmar, han spyr, sedan är han steril för resten av livet plus att om man får krossade pungkulor e det livshotande så då blire lassarettet direkt för honom


   
SvaraCitera

skulle också blivit ledsen [sad]


   
SvaraCitera

Angelize:

galonisar

Hahahah xD


   
SvaraCitera