Aviseringar
Rensa alla

Ledsen


Ämnesstartare

böghög: dom förökar ju sig asexuellt så i princip klonar de sig själva
elr nåt ja vet ej
verkar sweet att vara 1 växt elr 1 bäver

Hm kanske. Är inte så inne i växter. Nja jag passar från växter iaf. Varför bäver?


   
SvaraCitera
b1son

patrick bateman:

Hm kanske. Är inte så inne i växter. Nja jag passar från växter iaf. Varför bäver?

de bara simmar runt i nån flod, äter trä, bygger dammar, har nice utsikt om de bor på 1 nice ställe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög: de bara simmar runt i nån flod, äter trä, bygger dammar, har nice utsikt om de bor på 1 nice ställe

Haha äter de trä? De är bra på att bygga dock. Roligare att vara typ en fågel då, då har man grym utsikt och kul att flyga. 


   
SvaraCitera
SOMBI

jag behöver tröst för att jag har denna kväll (började klockan halv tio) ätit en hel 200 gram chokladkaka och 1 liter coca cola light. 


   
SvaraCitera
b1son

patrick bateman:

Haha äter de trä? De är bra på att bygga dock. Roligare att vara typ en fågel då, då har man grym utsikt och kul att flyga. 

sant om man inte e 1 kyckling då, kanske gök. men glömde den viktigaste grejen: man vill ju va 1 djur som går i ide!!!!!!!!!11 fan altså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är också ledsen....nästan konstant....bölar dock aldrig.. senast gången var väl när jag var 12 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI: jag behöver tröst för att jag har denna kväll (började klockan halv tio) ätit en hel 200 gram chokladkaka och 1 liter coca cola light.

Oj då...gör du detta ofta? Jag åt massa äpplepaj med vaniljsås och drack zingo :/ 

böghög: sant om man inte e 1 kyckling då, kanske gök. men glömde den viktigaste grejen: man vill ju va 1 djur som går i ide!!!!!!!!!11 fan altså

Haha då hade man osis, eller typ struts! Räknas de som fåglar? Men de är coola ändå. blir allt jobbigt stoppar man huvudet i marken. O ja, det vore det ultimata. Björnen vore nice, man är stor, fin, pälsig och man sover hela vintern.

Lex: är också ledsen....nästan konstant....bölar dock aldrig.. senast gången var väl när jag var 12 år.

Du kanske skulle behöva gråta ut? Tror jag behöver det ibland. Var också längesen för mig. Typ 2006 när Frankrike förlorade VM finalen och Zidane blev utvisad Gråter


   
SvaraCitera
b1son

patrick bateman: Haha då hade man osis, eller typ struts! Räknas de som fåglar? Men de är coola ändå. blir allt jobbigt stoppar man huvudet i marken. O ja, det vore det ultimata. Björnen vore nice, man är stor, fin, pälsig och man sover hela vintern.

strutsar e ju ganska balla kan springa snabbt som fan väl. björn e jävligt bra idé. får äta 5000000+ kalorier om dan innan man går i ide o sooooover


   
SvaraCitera
SOMBI

patrick bateman: Oj då...gör du detta ofta? Jag åt massa äpplepaj med vaniljsås och drack zingo :/

jag äter ofta sötsaker, ja. kanske inte den här mängden men mer smått och ofta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög: strutsar e ju ganska balla kan springa snabbt som fan väl. björn e jävligt bra idé. får äta 5000000+ kalorier om dan innan man går i ide o sooooover

Ja precis! Och de kan slåss, ingen muckar med en struts Icke! såg en på ett zoo i berlin en gång som försökte bita min lillebror. Ja skitnice ju! Äta och äta och äta utan att bli tjock och sen bara sova under kyla och mörker. Lyxigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI: jag äter ofta sötsaker, ja. kanske inte den här mängden men mer smått och ofta.

Isch då, det är ju inte bra. Gör det med 🙁 brukar försöka att gå ut och promenera med hunden eller jogga efteråt för att det ska kännas bättre. Försök att bara unna dig grejer eller äta på helgen 🙂


   
SvaraCitera
b1son

patrick bateman:

Ja precis! Och de kan slåss, ingen muckar med en struts Icke! såg en på ett zoo i berlin en gång som försökte bita min lillebror. Ja skitnice ju! Äta och äta och äta utan att bli tjock och sen bara sova under kyla och mörker. Lyxigt. 

mhm så nice att bara vara ute i naturen o slåss för sin överlevnad hela tiden istället för att behöva ta bussen varje dag o va rädd för miljöförstöring osv jävlar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkar inte vara ledsen men hoppas du mår bättre snart. Hade gett dig en muffins om du var här:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djur har känslor.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie:

det tror jag med! och när jag själv är ledsen så känns det som om mina hundar förstår mig typ. att dom känner på sig att jag är ledsen. Hjärta

Mm, djur tänker nog mer osv än vad man tror (:

patrick bateman:

Usch, vad sorgligt. Okej kanske till en viss grad då. Menade inte att låta kall och säga att alla djur är känslolösa varelser, menade mest i jämförelse med oss. Jag ser ju själv på vår hund att hon är ledsen när inte alla i familjen är hemma, då ligger hon bara vid dörren och väntar. Tack 🙂 vi försöker och hoppas på det bästa.

Haha, kommer ihåg våran hund som vi hade förut, han visade verkligen sina känslor. Jag och min mamma + lite mer personer skulle åka till Tyskland och vi skulle då lämna hunden ensam hemma med min äldre syster. Hunden hade ju sett att vi hade packad våra väskor och så, så när vi skulle gå så gick han med svansen mellan benen och gick fram och tillbaks från dörren.
När vi väl hade åkt sen så kom jag på att jag hade glömt min mobil, och vi var tvungna att åka tillbaks och hämta den. När hunden såg att jag kom, gick han bara iväg och la sig under en stol i köket. Man såg tydligt på han att han var sur eller typ "förolämpad".


   
SvaraCitera