Aviseringar
Rensa alla

Ledsen hund?


Ämnesstartare

Jag är hundvakt nu i helgen till en jättesnäll hund, hon är väldigt lugn och inte så lekig, men nu tror jag att hon är ledsen. Tidigare idag ville hon bli kliad hela tiden, nu bryr hon sig inte och hon vill inte ligga i samma rum som mig.
Tror hon längtar hem. Eller så hatar hon mig.


   
Citera
Ämnesstartare

Hon saknar sina ägare och längtar hem såklart. Om hon inte är sjuk. Ge henne bra mat och gå ut på skogspromenad, om du hittar någon skog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hon saknar sina ägare och längtar hem såklart.

Åh tycker så synd om henne, vill inte att hon ska längta hem [sad]

isola:

Om hon inte är sjuk.

Alltså, det skulle fan vara typiskt mig om jag hade sönder deras hund. Men jag tror inte hon är sjuk.
Får ta ut henne då, kanske känns bättre då. Hon ser så ledsen ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Alltså, det skulle fan vara typiskt mig om jag hade sönder deras hund.

<3

loom:

Får ta ut henne då, kanske känns bättre då. Hon ser så ledsen ut.

Ja, det blir säkert bättre då. Oroa dig inte. Sålänge som du ger henne mat, vatten, promenader, tid, gos och ser till så att hon inte kan göra illa sig på någonting/få i sig någonting olämpligt så har du ju gjort allt vad du kan och ska.


   
SvaraCitera

Lugn bara, hundar blir inte ledsna som vi människor gör. Dock kan de sakna.

Ut i skogen med dig och trampa, god mat och massa bus får vilken hund som helst på fall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hundar har känslor dem med. inget mer med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Ut i skogen med dig och trampa

Har tyvärr ingen (upplyst) skog här, men jag tog ut henne och gick en lång sväng och när vi kom hem så la hon sig direkt i bädden. Hon ligger på nedervåningen och jag är en trappa upp, borde jag flytta upp bädden så hon är med mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

borde jag flytta upp bädden så hon är med mig?

Gå ner och sätt dig nära henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gå ner och sätt dig nära henne

Vi har nu myst lite grann. Kom på att jag tror hon brukar gå och lägga sig vid den här tiden, så hon kanske är trött.


   
SvaraCitera

Bra att du tog en promenad med henne nyss. Gå länge med henne i skogen imorgon så att hon inte behöver tänka på att hon saknar sin familj. Lycka till. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

geee den lite kexchokla så blir den nog gla [blush]

Dold text: skämta, gör det inte [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Gå länge med henne i skogen imorgon så att hon inte behöver tänka på att hon saknar sin familj. Lycka till.

Det ska jag. Tack!


   
SvaraCitera

loom:

Det ska jag. Tack!

Varsågod [smile]
Dold text: Har det förövrigt löst sig med din mac? (anslutningen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Har det förövrigt löst sig med din mac? (anslutningen)

Den har inte hoppat ur på ett tag, men jag vet inte... Det funkar ju oftast iaf.


   
SvaraCitera

loom:

Den har inte hoppat ur på ett tag, men jag vet inte... Det funkar ju oftast iaf.

Nice. Felet för mig låg inte i min dator, det var skolans internet som fuckade. Kändes lättande.


   
SvaraCitera