Forumet - Left 4 Dead 2

Left 4 Dead 2

198 0 25
Så, demot är ute för alla som har förbeställt. Vilka spelar? Vilka kommer att spela när det har släppts? Jag hade aldrig originalet, men av det jag spelade så är tvåan MYCKET bättre.

Om ni inte redan vill ha spelet så är det bara att checka den här trailern för att vilja köpa det. Spelet är VÄLDIGT filmiskt.

Spana också in:

2an är riktigt najs, det är mycket blodigare och coolare vapen etc. Att springa runt och choppa armar och ben av zombies med machete eller dunka dom i pannbenet med stekpanna är väldigt tillfredsställande.

Och att man efter ett skott med hagelbössan i magen lämnar ett stort hål där man ser ryggraden etc sticka fram är grädden på moset
Spelade det lite på Xboxen och det var minst sagt kaotiskt. Man sprang run lite, sedan kom det hundratals zombies på en gång som var mycket snabbare än vad man själv är.

Issen:

2an är riktigt najs, det är mycket blodigare och coolare vapen etc. Att springa runt och choppa armar och ben av zombies med machete eller dunka dom i pannbenet med stekpanna är väldigt tillfredsställande.

Alldeles som man hinner sitta choppa armar och ben av zombies. När jag körde det så kom det springandes 20 zombies mot mig snabbare än vad man hinner reagera, hela tiden. Det enda man kan göra är att skjuta i ren desperation.
sylar:

Alldeles som man hinner sitta choppa armar och ben av zombies. När jag körde det så kom det springandes 20 zombies mot mig snabbare än vad man hinner reagera, hela tiden. Det enda man kan göra är att skjuta i ren desperation.

Det varierar :P

En annan grej som är sjukt najs med 2an är att banorna ändrar sig för varje gång, olika dörrar är öppna eller låsta etc så man inte kan ta exakt samma väg varje runda.
Mawns:

Varför då göra en trailer överhuvudtaget. Finns ju redan gameplayvideos ute, om man vill se gameplay så är det bara att titta, om man vill se en cool trailer så ser man på den.

Jo trailers är coola, men säger ganska lite om spelet ändå, bara massa fina effekter, fast man kanske kan se ungefär vilka vapen som finns