Aviseringar
Rensa alla

Legalisera cannabis!


MuhammedGangsta:

Cannabis är inte farligare än alkohol så det är nog lugnt.

minus plus minus är inte alltid plus.

Att förbjuda alkohol skulle bara innebära fördelar för vårt samhälle


   
SvaraCitera

VladdeKladde:

Cannabis blir man bara chill, soft av. Bättre om man gör det lagligt så slipper man köpa det olagligt...

Du har då inte upplevt mycket du [zzz]


   
SvaraCitera

Ganon har använt all sin intelligens till att skapa en massa skapat en massa cannabistroll. Tycker att alla ska lämna denna tråd så att han kan "diskutera" med sig själv.
Vägrar tro att det finns "riktiga" personer som är såhär dumma. Blir seriöst ledsen för dessa personers skull då. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Sämsta argumentet ever

Falska anklagelser!


   
SvaraCitera

hannnah:

heroin? sjuuukt farligt

Faktiskt ganska harmlöst ifall det tas i ren form. Det är de sociala påfrestningarna som individen upplever vid ett beroende som är det farliga med heroin. Samhället har som praxis att sätta dem som är beroende i en position som är väldigt svår att komma ut ur.

Kan också nämnas att endast en liten del av de som använder heroin blir beroende, precis som endast en liten del av de som dricker alkohol blir beroende.

Vet inte om du trollar eller inte btw [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Du har då inte upplevt mycket du

Vad menar du? Jag har varit med om allt och lite till, sett mina systrar och bröder höga som hus sen jag var 3!!! Så säg inte vad jag har varit med om. Snälla bro... va snäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vägrar tro att det finns "riktiga" personer som är såhär dumma. Blir seriöst ledsen för dessa personers skull då.

Vad menar du nu?
Folk som är dumma nog att vilja legalisera cannabis?


   
SvaraCitera

2 Användare, båda svarta, båda registrerade nästan exakt samtidigt och båda är drogliberala i samma tråd. Såatteh.


   
SvaraCitera

VladdeKladde:

Jag har varit med om allt och lite till, sett mina systrar och bröder höga som hus sen jag var 3!!! Så säg inte vad jag har varit med om. Snälla bro... va snäll

att säga att cannabis inte har nackdelar är som att säga att alkohol inte har det, bara omoget och korkat.


   
SvaraCitera

Alkohol är gott och man blir glad.
Marijuana är läskigt och man blir paranoid [sad]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Kan också nämnas att endast en liten del av de som använder heroin blir beroende, precis som endast en liten del av de som dricker alkohol blir beroende.

källa.


   
SvaraCitera

och du ts, du tog i lite för mycket.
bättre lycka nästa gång.


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Faktiskt ganska harmlöst

men om man tar det genom spruta är det farligt. JAg kan inte så mycket om det, men droger som amfetamin, och jaa allt man kan ta överdos av så enkelt borde inte vara lagligt... man kan inte räkna med att alla kan hantera det även om vissa kan det.

skulle inte hållaa i längden tror jag... men det är min åsikt[rolleyes]


   
SvaraCitera

gråter blod pga anledning


   
SvaraCitera

hannnah:

överdos

Heroin är en opiat och därmed är det otroligt svårt att överdosera.

Man kan dock överdosera på alkohol [wink]

framtidstron lever:

källa.

Finns säkert källa [cute] tog dock argumentet utifrån empiriska observationer, förlåt[sad].


   
SvaraCitera