Aviseringar
Rensa alla

legalisera incest!


Ämnesstartare

Image

Varför ska inte två vuxna männsikor själva bestämma ifall de vill älska med varandra?

Ser faktiskt de här som diskriminering och okunnighet! Lagar ska inte säga åt vissa att dom inte får älska vissa männsikor!

Självklart tycker jag inte att föräldrar ska gå på sina barn sexuellt utan att bli straffade men det är andra lagar som fällar dom här svinen då.

Däremot är jag emot att släktingar skaffar barn tillsammans. I alla fall på naturlig väg. Det ska vara olagligt liksom. Dom här människorna som valt att leva med någon av sina nära för att de älskar varandra kan ju istället erbjudas sperma från spermabanker som lesbiska par eller att adoptera?

All kärlek e bra kärlek! [love]


   
Citera

incesthoror behöver inte gå ut med HEJ JAG INCESTAR. problem solved allmänheten får ej reda på det = ni kan fortsätta med det ni gör. håll käft bara.


   
SvaraCitera

wth?!?!?!!?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klåparen:

wth?!?!?!!?!?!

?

Angelize:

incesthoror behöver inte gå ut med HEJ JAG INCESTAR. problem solved allmänheten får ej reda på det = ni kan fortsätta med det ni gör. håll käft bara.

fortfarande en dålig lag! den kränker människor!


   
SvaraCitera

angel_dead:

?

[smile] Insane


   
SvaraCitera

fan vad vidrigt. usch usch usch


   
SvaraCitera

[tard][blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

fan vad vidrigt. usch usch usch

spelar det någon roll? jag tycker väl att Anitra Sten är äcklig som vill pippa med Göran Persson eftersom jag tycker att han e fruktansvärt osexig! Jag kan väl tycka de e vidrigt men de får samtidigt stå för dom liksom. Förr och även idag tycker folk att homosexuella är vidriga och det var iprincip olagligt och ansågs vara sjukligt!
Samma sak med de här! Vi kan inte säga att allt vi inte själva gör är sjukt och göra det olagligt för de!
Låt människor vara kära i vem dom vill! Älskar två människor varandra tänker jag inte sätta krokben för deras kärlek!


   
SvaraCitera

angel_dead:

Låt människor vara kära i vem dom vill! Älskar två människor varandra tänker jag inte sätta krokben för deras kärlek!

tänker väl inte jag heller. men tycker det är äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tänker väl inte jag heller. men tycker det är äckligt.

ja, personligen skulle jag ju inte vilja vara tsm med någon i min familj. men bara för inte jag vill de kan jag inte tvinga övriga sverige att inte vilja de heller.
t ex jag gillar myssex men kan inte tvinga hela svenska folket att också gilla det och göra BDSM lekar olagligt bara för jag inte själv gillar de eller förstår mig på det och inte själv tycker att det är skönt. Tycker andra att de är skönt och båda vill ha det har jag inte nått att säga till om.
Låt människor få knulla precis som dom vill, med vem dom vill bara båda är med på det!! [love]


   
SvaraCitera

Incest leder ju till mer utvecklingstörda/handikappade/genetiskt sjuka (nån random sjukdom) barn .. Varför ska man göra det lagligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Incest leder ju till mer utvecklingstörda/handikappade/genetiskt sjuka (nån random sjukdom) barn .. Varför ska man göra det lagligt?

skrev ju samtidigt att det skulle vara olagligt att skaffa barn med sina släktingar.
ifall inte p-piller eller kondom skulle fungera blir det antingen abort eller fängelse kan man väl säga dåra?


   
SvaraCitera

Incest är bara hett om man har trekant med ett par tvillingsystrar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Incest är bara hett om man har trekant med ett par tvillingsystrar

åh fan juste har jag ju inte tänkt på! har ju en dröm om att ligga med två bröder samtidigt. de e ju visst olagligt :/


   
SvaraCitera