Aviseringar
Rensa alla

Leggings leggings leggings... wtf?!


Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Säg till henne att du tycker att det hade varit fint om hon inte använde leggings hela tiden.

Jo, har ju sagt det men hon tycker ju att hennes ben är bleka och otränade... Och hur ska de få färg om hon inte visar dem..? Och nej, de är inte otränade. Det är bara en sån där "jag-är-tjej-och-mina-ben-är-tjocka-fast-de-inte-är-det-grej"... [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leggings är hemskt fult. Speciellt svarta under ett par korta såna där shorts[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

Leggings är hemskt fult. Speciellt svarta under ett par korta såna där shorts

Håller med! Eller nja, tycker inte att det alltid är fult. Kan vara snyggt i många fall oxå. Typ en tunika/t-shirt och leggings. Men till t.ex. korta jeansshorts så passar det inte! [no-no] Köpte ett par jeansshorts till henne för ett tag sen men hon har dem bara med leggings till... [mad] Säger att hon inte känner sig bekväm i att bara ha dem... [sad]


   
SvaraCitera

karatekatten:

Och hur ska de få färg om hon inte visar dem..?

Det är väl hennes problem. Hon kanske lägger sig och pressar i solen när vi kommit närmare sommaren, eller använder brun utan sol, och börjar då visa benen mer.
Låt henne göra som hon vill. Det är hennes ben. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggt ju[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ska först och främst sluta att bestämma över din tjejs klädstil, tycker jag. Hon är en egen individ som själv är kapabel att välja kläder som hon trivs i/tycker är fina. Trivs hon inte i att gå med bara ben, så ska hon ju inte börja med det bara för att göra dig glad/kåt.

Du är inte hennes mor, jag tror inte att det är uppskattats att du försöker säga till henne vad hon ska ha på sig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hon är en egen individ som själv är kapabel att välja kläder som hon trivs i/tycker är fina.

Jag tycker det mest låter som att hennes självförtroende inte är tillräckligt starkt för att hon ska våga visa sina "bleka klena ben".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Jag tycker det mest låter som att hennes självförtroende inte är tillräckligt starkt för att hon ska våga visa sina "bleka klena ben".

Men hennes självförtroende lär ju inte bli bättre att att hon känner sig pressad att gå i kläder som hon inte trivs i för att göra sin pojkvän glad?

Det är ju bättre att hon får ta det i sin egen takt, hennes pojkvän kan ju försöka att bygga upp hennes självförtroende på något annat sätt, inte genom att bestämma kläder åt henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Men hennes självförtroende lär ju inte bli bättre att att hon känner sig pressad att gå i kläder som hon inte trivs i för att göra sin pojkvän glad?

Mitt självförtroende blev tusen gånger bättre med hjälp utav EN MENING. Varför skulle hennes självförtroende inte bli bättre utav att gå utanför hennes comfortzone?

Att gå utanför din comfortzone hjälper jävligt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Mitt självförtroende blev tusen gånger bättre med hjälp utav EN MENING. Varför skulle hennes självförtroende inte bli bättre utav att gå utanför hennes comfortzone?

Att gå utanför din comfortzone hjälper jävligt mycket.

Jag tror inte att det skulle bli bättre. Nu är jag ju som tur är inte hans flickvän, så jag har ju ingen aning om vad hon fungerar.

Men om min pojkvän började få mig att gå i andra kläder, så tror jag snarare att mitt självförtroende hade blivit sämre.

Hon kanske börjar tänka saker som "Duger jag inte som jag är", eller liknande, för jag misstänker jag, tillsammans med många andra tjejer, hade reagerat så.

Edit: sen så verkar det ju vara för hans egen skull, inte för flickvännens självförtroendes skull, som han vill se henne utan leggins. Men jag kan ju ha fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Leggins, eller ännu hellre strumpbyxor, döljer fula eksem på benen. Mycket bra

Strumpbyxor är ju som sagt bättre i det avseendet, och dessutom bättre för att värma sig om det är vad man är ute efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

få henne att skita i leggingsen

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

[crazy]

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

[censur]

Ska du säga.


   
SvaraCitera
Hando

karatekatten:

om de är bleka, hur ska de då få färg om hon har leggings hela tiden?

Exakt!


   
SvaraCitera